וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רחמים צ'קול מתקרב

31.8.2011 / 16:27

הקבוצה צפויה לסכם עם מ.ס. אשדוד על רכישת המגן השמאלי. העברתו של רוברטו פונצ'ץ נתקלת בקשיים, תום מנשרוב חתם

במכבי תל אביב מתכוננים לעונה ארוכה ולמשחקים במסגרת המקומית והאירופית ומנסים לצרף שחקן נוסף לסגל הקבוצה על סף סיום סגירת חלון ההעברות – חמישי בחצות. יש לציין כי אחרי מועד זה לא ניתן יהיה לרשום שחקן למשחקים באירופה.

במועדון הוחלט לנסות לרכוש היום (רביעי) את כרטיסו של המגן השמאלי של מ.ס אשדוד רחמים צ'קול, ובשעות האחרונות חלה התקרבות בין הצדדים. בצהריים נערכה פגישה בין ג'ק אנגלידיס והבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן, אלא שלאחריה התגלו פערים. מכבי תל אביב לא ויתרה, אנגלידיס נפגש שוב עם בן זקן וכעת נראה כי הסיכום קרוב.

המאמן מוטי איוניר סימן את צ'קול עוד במהלך הפגרה, אולם סכומים גבוהים אותם דרש אז בן זקן, טרפדו את הוצאת העסקה לפועל. המגן המוכשר שיחק בנבחרות הצעירות תחת הדרכתו של איוניר ומשם מכירים השניים שנים רבות. צ'קול עצמו התקשה מתחילת העונה למצוא את מקומו בהרכב אשדוד, למרות שביום שני האחרון הוא פתח בהרכב הקבוצה, בתבוסה 4:0 לצהובים בבלומפילד.

אחרי צירופו של הבלם הקרואטי רוברטו פונצ'ץ שנחת אמש בישראל וכבר הספיק לעבור הבוקר בדיקות רפואיות, מעוניין איוניר לחזק את חוליית ההגנה בשחקן נוסף, זאת כחלק מהיערכות הקבוצה לעונת משחקים ארוכה. במכבי לא רוצים ליטול סיכון שפציעות והרחקות יגרמו לבעיות בסגל, כפי שקרה בשנים קודמות ולכן מנסים להיערך מבעוד מועד.

פונצ'ץ אמנם סיכם כבר את תנאיו, אבל העברתו נתקלה בקשיים בשל דרישה לדמי השבחה מקבוצתו הקרואטית וראז'דין שנמצאת תחת פירוק.

תום מנשרוב הוחתם בקבוצה לעונה

תום מנשרוב, קשר סלביה סופיה בעונה החולפת ובוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, חתם הבוקר לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות וילבש את החולצה מספר 45.

הקשר זכה להופעה בודדת בבוגרים בעונת 2008/09 תחת הדרכתו של המאמן רן בן שמעון, אחרי שהשניים זכו בדאבל עם קבוצת הנוער של המועדון. בעונה החולפת מנשרוב שיחק במדי סלביה סופיה בליגה הבולגרית ובישל שישה שערי ליגה.

הקשר אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח לחזור למועדון שתמיד היה ותמיד יהיה הבית שלי. מקווה להמשיך ולעבוד קשה כדי להצדיק את האמון שהצוות המקצועי נתן בי ולנצל כל הזדמנות ששתינתן לי".

בנושא, אחר, הקשר ממאלי ג'יבריל סידיבה שוחרר מהקבוצה והפך לשחקן חופשי.

(עדכון ראשון: 15:13)

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully