וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוברטו פונצ'ץ נחת בישראל

30.8.2011 / 19:38

בלם קרואטיה הצעירה יצטרף לאימוני הצהובים. תמיר כחלון הושאל באופן סופי לקרקוביה, שתקבל אופציה לרכוש אותו

רכש אחד ביצעה מכבי תל אביב מאז הבטיחה את עלייתה לשלב הבתים בליגה האירופית. רוברטו פונצ'ץ, שעל חתימתו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, נחת אחר הצהריים (שלישי) בישראל וצפוי להתחיל להתאמן כבר השבוע עם הקבוצה.

רוברטו פונצ'ץ בן ה-19, שחקנה של ורטאקס וראז'דין מהליגה הקרואטית הראשונה ונבחרת קרואטיה הצעירה, שמשחק כבלם ויכול להיות מתופקד גם כקשר אחורי, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ארצו וכבר הוזמן גם לנבחרת הצעירה. הוא ערך בכורה בקבוצה הבוגרת של וראז'דין כבר ב-2008 והספיק לרשום למעלה מ-50 הופעות למרות גילו הצעיר. בקיץ האחרון נכלל השחקן המתנשא לגובה של 1.86 מטר בסגל נבחרת קרואטיה עד גיל 20 שנטלה חלק במונדיאליטו שהתקיים בקולומביה, ושיחק שני משחקים מלאים ומחצית אחת נוספת.

כזכור, הצהובים חיפשו חיזוק לחולייה האחורית לאור הפציעות של ריף פרץ ואבי סטרול ולאחרונה גם בחנו את הבלם תאיה באבלולה, אך החליטו שלא להחתימו. האימונים של מכבי ייערכו בסגל חסר במהלך השבוע, בשל משחקי הנבחרות השונות. גיא חיימוב משתייך לסגל הנבחרת הבוגרת. דור מיכה, אורי כהן, רועי קהת, מואנס דאבור, אלי זיזוב ומשה לוגסי ייצאו עם הנבחרת הצעירה למשחק האימון מול אנגליה. שוער המשנה ברק לוי ישחק עם נבחרת הנוער.

בתוך כך, תמיר כחלון יהיה השחקן הישראלי השישי בליגה הפולנית השנה. אחרי מאור מליקסון, דודו ביטון, משה אוחיון, עידן שריקי ולירן כהן, גם כחלון ישחק בעונה הקרובה בפולין. מכבי תל אביב סיכמה היום (שלישי) עם קרקוביה על השאלתו של הקשר לעונה אחת, כשלאחר מכן תהיה לקבוצה הפולנית אופציה לרכוש את כרטיס השחקן. ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מאחלים לכחלון בהצלחה".

יממה בלבד מפתיחת המכירה של כרטיסי ה"מיני מנוי" לקראת שלב הבתים של הליגה האירופית, אוהדי מכבי תל אביב כבר רכשו למעלה מ- 2000 כרטיסי מנוי. המכירה למנויים בלבד תימשך בקופות "לאן" ובאצטדיון בלומפילד עד ליום ראשון ה-4 בספטמבר, למעט יום שישי בו המכירה תתבצע בקופות "לאן" בלבד בגלל משחק הנבחרת באצטדיון בלומפילד. אוהדי הקבוצה מתבקשים להגיע לקופות המכירה מצויידים בכרטיס המנוי השנתי שברשותם. החל מיום שני ה-5 בספטמבר. מכירת כרטיסי ה"מיני מנוי" תיפתח גם לקהל הרחב.

משחק האימון שתוכנן ליום חמישי נגד הפועל באר שבע בוטל, ובמקומו תקיים הקבוצה אימון ערב בשעה 18:00. ביום שישי בשעה 10:00 תקיים הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת בני לוד וביום שבת השחקנים יזכו למנוחה.

עדכון ראשון: 16:38

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

לידיעה הבלעדית על צירופו של רוברטו פונצ'ץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully