וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוברטו פונצ'ץ חתם לשלוש עונות

28.8.2011 / 16:35

בלעדי: הבלם בן ה-19, המשתייך לסגל קרואטיה הצעירה, חתם לשלוש שנים. פורסמו מחירי המיני מנוי למשחקי הליגה האירופית

מכבי תל אביב השלימה היום (ראשון) את ההחתמה הראשונה שלה מאז ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. רוברטו פונצ'ץ בן ה-19, שחקנה של ורטאקס וראז'דין מהליגה הקרואטית הראשונה ונבחרת קרואטיה הצעירה, יצטרף לסגל של מוטי איוניר.

פונצ'ץ שמשחק כבלם ויכול להיות מתופקד גם כקשר אחורי, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ארצו וכבר הוזמן גם לנבחרת הצעירה. הוא ערך בכורה בקבוצה הבוגרת של וראז'דין כבר ב-2008 והספיק לרשום למעלה מ-50 הופעות למרות גילו הצעיר. בקיץ האחרון נכלל השחקן המתנשא לגובה של 1.86 מטר בסגל נבחרת קרואטיה עד גיל 20 שנטלה חלק במונדיאליטו שהתקיים בקולומביה, ושיחק שני משחקים מלאים ומחצית אחת נוספת.

כידוע, הצהובים חיפשו חיזוק לחולייה האחורית לאור הפציעות של ריף פרץ ואבי סטרול ולאחרונה גם בחנו את הבלם תאיה באבלולה, אך החליטו שלא להחתימו.

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל צפויה לטפל בבקשתה של הנהלת מכבי, לנסות ולהזיז את משחק הבית נגד דינמו קייב מהמחזור השני, שנקבע ל-29 בספטמבר, שנופל על חג ראש השנה. במועדון התכוננו מבעוד מועד לאפשרות שהמשחק בראש השנה יתקיים בישראל ופנו להתאחדות במטרה להשפיע על אופ"א להזיז את מועד המשחק.

כרגע נבדקת אפשרות להקדים את המפגש ליום שלישי, כשהבעיה היא שביום זה יתקיימו משחקים בליגת האלופות. במקרה שהמשחק יוקדם, הוא כנראה ייפתח בשעה מוקדמת מהשעה הראשית של משחקי הצ'מפיונס (21:45).

בואו לדבר על ההחתמה של פונצ'ץ' בפייסבוק

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כמו כן מכבי פרסמה היום את המחירים למשחקי הבית שלה בליגה האירופאית, כשמנויי הקבוצה ייהנו ממחירים מוזלים יותר. הקבוצה תוציא "מיני מנוי" לשלושת המשחקים. מחירים לדוגמה למנוי המשולב:

שער 11 - לבעלי מנויים 162 שקל, לקהל הרחב 203 שקל.
שער 8-7: 216 שקל למנויים, 257 שקל לקהל הרחב.
שערים.
שערים 2 ו-13: 270 שקל למנויים, 351 שקל לקהל הרחב.

משחקי הבית של מכבי תל אביב במסגרת שלב הבתים:
29 בספטמבר, 22:05, נגד דינמו קייב
3 בנובמבר, 20:00, נגד סטוק סיטי
1 בדצמבר, 22:05, נגד בשיקטאש

כל המחירים והמבצעים: באתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully