וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פאביצ'ביץ' כשיר וצפוי לפתוח מול אשדוד

29.8.2011 / 11:55

הבלם המונטנגרי שהיה בספק, ישחק לצד ניבאלדו, ייני על הספסל (20:00, ספ' 1). מנשרוב יצורף לסגל. סידיבה ישוחרר

בלמה המונטנגרי של מכבי תל אביב סאבו פאביצ'ביץ', שנטש אמש (ראשון) את האימון המסכם בשל מכה שספג בברכו, חש היום טוב בהרבה. פאביצ'ביץ' צפוי לפתוח הערב (20:00, שידור ישיר בספורט1) בהרכב נגד מ.ס.אשדוד במשחק שיינעל את המחזור השני בליגת העל.

פאביצ'ביץ' טופל על ידי הצוות הרפואי והעדיף לעשות אימון חלקי כדי לא לסכן את ברכו. הוא צפוי לפתוח לצידו של ניבאלדו במרכז ההגנה, כשיואב זיו צפוי לשחק בעמדת המגן השמאלי ועומר ורד בצד ימין. משמעות הדבר היא ששרן ייני יאבד ככל הנראה את מקומו בהרכב. ייני ששיחק לאחרונה בכל משחקי הקבוצה, גם בעמדת הבלם וגם כמגן שמאלי, צפוי לקבל הערב מנוחה וכנראה יישב על הספסל.

מי שלא ייכלל בסגל הוא גל אלברמן, שסובל מפציעה בכתפו. הקשר ספג מכה חזקה במשחק הטעון מול פאנתינייקוס באתונה בשבוע שעבר ואינו כשיר למשחק. גם קלמי סבן שמחלים מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, גיז'רמו ישראלביץ' הפצוע והקשר משה לוגסי שיזכה למנוחה, לא ייכללו בסגל. ישראלביץ' אגב, הוריד את הגבס מרגלו והחל בהליך שיקום שצפוי להימשך לפחות עוד חודש.

אחרי שצירפה אמש את הבלם הקרואטי רוברט פונצ'ק, כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, החליטו בצוות המקצועי לצרף לסגל גם את תום מנשרוב, שמשחק בתפקידים של מגן שמאלי וקשר. מנשרוב שגדל במכבי תל אביב, שיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון והוא מתאמן לסירוגין עם הקבוצה עוד מפגרת הקיץ. מנשרוב צפוי לחתום במהלך השבוע על חוזהו בקבוצה, ובכך נראה כי כרגע סיים הצוות המקצועי את מלאכת צירוף השחקנים.

מי שצפוי לעזוב בקרוב הוא הקשר ממאלי ג'יבריל סידיבה שהגיע לסיכום עם ראשי המועדון על התרת חוזהו תמורת פיצוי כספי. בכך התפנתה משבצת הזר החמישי עבור פונצ'ק הקרואטי, שצפוי לנחות בישראל במהלך הימים הקרובים.

מכבי תל אביב תנפיק "מיני מנוי" לליגה האירופית

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully