וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד: הצהובים רוצים פסגה

אחרי שמיטת הנקודות של חיפה והפועל ת"א, לקבוצה של איוניר אפשרות לעלות לפסגה. האורחת מתלבטת לגבי ההתקפה (ב', 20:00, ספורט 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* רצוי שתביאו איתכם מחשבון למשחק. ממוצע השערים ב-10 המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות עומד על 3.5 שערים למשחק.

* בעונה שעברה ניצחה מכבי תל אביב פעמיים במסגרת הליגה 1:4 בבלומפילד ו-1:2 באשדוד. האריס מדוניאנין ואלירן עטר, כבשו שער בכל אחד מהמשחקים.

* יוסי מזרחי, מאמנה של מ.ס.אשדוד, אימן בעונה שעברה את מכבי תל אביב.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב

אחרי ההצלחה בזירה האירופית וההעפלה לשלב הבתים, יחזרו הצהובים למשימות בזירה המקומית ויארחו את מ.ס.אשדוד, במשחק שינעל את המחזור השני בליגת העל. הקבוצה קיימה הערב את האימון המסכם, ממנו נעדרו קלמי סבן שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וגל אלברמן, שסובל מחבלה בכתפו. אלברמן טופל על ידי הצוות הרפואי ולא יהיה בסגל למשחק.

סאבו פאביצ'ביץ' שסובל מפציעה בברכו, ערך אימון חלקי ועדיין לא ברור אם ישחק. רפי דהן והאריס מדוניאנין צפויים לפתוח בקישור האחורי, כשגם אלי זיזוב תורגל בהרכב. רוברטו קולאוטי ואלירן עטר צפויים לשתף פעולה בהתקפה.

מ.ס. אשדוד

הקבוצה הדרומית מגיעה למשחק בבלומפילד כשמצד אחד היא מודעת לפערי הרמות אך מנגד מאמינה בכוחה להפתיע. המאמן יוסי מזרחי דיבר עם שחקניו הרבה על החשיבות של משמעת טקטית במשחק ועל כך ש"אם לא ניצמד להוראות ולדרך שלנו, אנו עלולים להתפרק".

עם זאת, יש אמונה אצל המאמן והשחקנים כי אפשר לחזור מבלומפילד עם נקודה. קשר הקבוצה וקפטן הנבחרת הצעירה ניר ביטון אמר: "בשבילנו זה כמו משחק רגיל למרות שמדובר בקבוצה שנמצאת במומנטום הכי חזק בארץ. מכבי עדיפה אבל עם ריכוז ומשמעת טקטית אפשר לעשות משהו נגדם, כשמבחינתנו תיקו תהיה תוצאה טובה".

באימון היום מזרחי עדיין לא קיבל החלטה סופית מי יהיה החלוץ שיפתח לצידו של רוג'רס קולה ומתלבט בין משה בן לולו, נבו מזרחי או אולי עידן שדה במערך של חלוץ אחד בלבד. ההערכה היא כי בסופו של דבר בן לולו יקבל את הקרדיט, בעיקר בשל היכולת הפיזית שלו להתמודד מול הגנת מכבי תל אביב. בשאר העמדות אין שינויים מהתרגולים האחרונים של מזרחי.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין

לא ברור מה מעמדו העונה של הקשר הבוסני בקבוצה. מצד אחד, משה לוגסי ורפי דהן השתלטו על הקישור האחורי ודחקו את 'מדו' לספסל. מצד שני, בכל המשחקים בהם עלה מן הספסל (פאנתינייקוס בבית והפועל פתח תקוה בליגה, ר"ב), הוא הביא שינוי והבהיר שמקומו על המגרש. מדוניאנין צריך להיות השחקן שיוסיף את הברק בקישור ואם זה יקרה בשילוב עם צעירי הקבוצה, מכבי תהפוך לקבוצה דורסנית.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו

השוער הצעיר (22) פותח את העונה הזו כשוערה הראשון של הקבוצה והרבה אחריות מוטלת על כתפיו. משבצת השוער היא עמדת מפתח בכל קבוצה, לא כל שכן בקבוצה בעלת סגל צעיר שאמורה, לפחות על פי תחזית פתיחת העונה, להיאבק בחלק התחתון של הטבלה. מדובר בעונת מבחן עבור מרציאנו, ואם הוא יעבור את המבחן בשלום, זה יעזור מאוד לאשדוד לעבור את העונה בצורה טובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ' (שרן ייני), יואב זיו, רפי דהן, האריס מדוניאנין, אלי זיזוב, דור מיכה, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו: עופר ורטה, אפה אמברוז, יא יא פטי, אדיר טובול: בן בוטבול, ניר ביטון, רחמים צ'קול, דוד רביבו: רוג'רס קולה, משה בן לולו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט
מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully