וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פורסמו מחירי ה"מיני מנוי" לליגה האירופית

28.8.2011 / 10:42

המחירים פורסמו באתר הקבוצה. איוניר: "ניקח את החוויה ואת הנקודות". ההתאחדות תטפל בבקשה להזיז המשחק מול קייב

במכבי תל אביב יחלו כבר מהבוקר (ראשון) בהכנות לוגיסטיות ובהערכות לקראת משחקי הקבוצה בשלב הבתים של הליגה האירופית. כזכור, ביום שישי הוגרלו הצהובים לבית 5, עם דינמו קייב האוקראינית, בשיקטאש הטורקית וסטוק סיטי האנגלית.

לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה מתכוונים להוציא למכירה מיני מנוי לשלושת משחקי הבית של הקבוצה במסגרת שלב הבתים. במועדון צופים שאצטדיון בלומפילד יהיה מלא במשחקים, אולם בכל מקרה רוצים לבוא לקראת האוהדים ולהנפיק מנוי שיבטיח לצופים את מקומם באצטדיון מבעוד מועד.

מחירים לדוגמה למנוי המשולב:
שער 11 - לבעלי מנויים 162 שקל, לקהל הרחב 203 שקל.
שער 8-7: 216 שקל למנויים, 257 שקל לקהל הרחב.
שערים
שערים 2 ו-13: 270 שקל למנויים, 351 שקל לקהל הרחב.

המאמן מוטי איוניר התייחס לקבוצות שהוגרלו לשחק מול הצהובים ואמר: "קיבלנו בית מאתגר עם שלוש קבוצות חזקות. שני הדברים שננסה לקחת משלב הבתים הם החוויה בהשתתפות והנקודות. דינמו קייב היא דיירת קבועה בליגת האלופות, סטוק סיטי הגיעה בשנה שעברה לגמר הגביע האנגלי וקבוצת פרמיירליג המאומנת היטב שמשחקת ב'בריטניה סטדיום' - אחד האצטדיונים הביתיים ביותר באנגליה, ובשיקטאש משופעת בכוכבים וגם האצטדיון שלה (אינונו – ר.ב.) הוא מגרש ביתי מאוד. אבל אין לי ספק שבמשחקי הבית שלנו נעשה חיים קשים ליריבות שלנו".

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל צפויה לטפל בבקשתה של הנהלת מכבי, לנסות ולהזיז את משחק הבית נגד דינמו קייב מהמחזור השני, שנקבע ל-29 בספטמבר, שנופל על חג ראש השנה. במועדון התכוננו מבעוד מועד לאפשרות שהמשחק בראש השנה יתקיים בישראל ופנו להתאחדות במטרה להשפיע על אופ"א להזיז את מועד המשחק. כרגע נבדקת אפשרות להקדים את המפגש ליום שלישי, כשהבעיה היא שביום זה יתקיימו משחקים בליגת האלופות. במקרה שהמשחק יוקדם, הוא כנראה ייפתח בשעה מוקדמת מהשעה הראשית של משחקי הצ'מפיונס (21:45).

כל המחירים והמבצעים של מכבי תל אביב לליגה האירופית

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully