וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניסיון להקדים את המשחק עם דינמו קייב

26.8.2011 / 17:49

הצהובים אמורים לארח את האוקראינים בראש השנה ורוצים להקדים את המשחק ביומיים. איוניר: "נמשיך לשמור על צניעות"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית סידרה למכבי תל אביב מפגשים עם דינמו קייב, בשיקטאש וסטוק סיטי בבית ה'. הצהובים יארחו את הקבוצה האוקראינית במחזור השני, ה-29 בספטמבר, ראש השנה. לוואלה! ספורט נודע כי במועדון התכוננו מבעוד מועד לאפשרות שהמשחק בראש השנה יתקיים בישראל ופנו להתאחדות במטרה להשפיע על אופ"א להזיז את מועד המשחק.

כרגע נבדקת אפשרות להקדים את המפגש ליום שלישי כאשר הבעיה היא שביום זה יתקיימו משחקים בליגת האלופות. במצב שהמשחק יוקדם, הוא ככל הנראה ייפתח בשעה מוקדמת מהשעה הראשית של משחקי הצ'מפיונס (21:45).

הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס שנכחו בהגרלה במונאקו, יישארו בצרפת ויצפו במשחק הסופרקאפ האירופי בין ברצלונה ופורטו.

פחות מיממה אחרי שחגגה עלייה ראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של הליגה האירופית, חזרה היום (שישי) מכבי תל אביב מיוון. הצהובים אמנם נכנעו אתמול 2:1 לפנאתינייקוס באתונה, אבל עלו בזכות אותו ניצחון 0:3 מרשים בשבוע שעבר בבלומפילד.

המאמן מוטי איוניר סיכם את ההישג הגדול של קבוצתו ואמר אחרי הנחיתה: "אנחנו מרוצים שהצלחנו להשלים את המשימה. הקבוצה התחברה מהר מאוד והשחקנים רעבים להצלחה. זה לא הזמן לחשוב עד לאן אנחנו יכולים להגיע, נמשיך לשמור על צניעות ולא נרגיש שאנחנו יותר מדי גדולים". על המהומות ביציעים במהלך המשחק אמר איוניר: "הבנו מה קרה רק כשראינו עשן והתחיל לצרוב לנו בעיניים, אבל לא התרגשנו מזה".

שוער מכבי תל אביב גיא חיימוב סיפר: "זו הרגשה מדהימה, ואני מקווה שיגיעו הרבה אוהדים למשחק נגד אשדוד ביום שני. אנחנו עוד לא מבינים את גודל ההישג, אבל אולי זה יקרה אחרי אשדוד".

התקשורת היוונית לא סופרת את אוהדי מכבי
גולדהאר התלהב: "זו רק נקודת הפתיחה"
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully