וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת היוונית לא סופרים את אוהדי מכבי תל אביב

ביוון מבינים שאוהדי פנאתינייקוס הכועסים על ההנהלה התכוונו ליצור פרובוקציות עוד לפני המשחק. 12 נפצעו ושניים נעצרו

בעוד שהמהומות ביציעים והמתיחות בין אוהדי מכבי תל אביב לאלה של פנאתינייקוס תפסו כותרות ראשיות בתקשורת הישראלית, התקשורת היוונית מתעסקת בבוקר שאחרי בעיקר במצבה העגום של פאו. אחרי הכל, יריבתה המושבעת אולימפיאקוס תופיע העונה בליגת האלופות, מה גם שאא"ק אתונה ופאוק סלוניקי עלו לשלב הבתים של הליגה האירופית. מכבי תל אביב הדיחה את פנאתינייקוס כבר במוקדמות וקבעה היסטוריה קטנה - זו הפעם הראשונה שבה הירוקים מאתונה מודחים ממפעל אירופי לפני חודש ספטמבר.

כלי התקשורת היוונים הבהירו כי האשמים העיקריים במהומות ביציעים היו אוהדי פנאתינייקוס, והבוקר מתעסקים באתונה בשאלה מה יהיו ההשלכות של ההתנהגות שלהם. ההערכות הן שפנאתינייקוס תיענש בקנס כספי כבד על ידי אופ"א, וזה במקרה הטוב. לפי מספר עיתונים וביניהם ה"גאזטה", הקומץ הבעייתי של אוהדי פנאתינייקוס הגיע למשחק הזה במטרה ליצור פרובוקציות, ואוהדי מכבי תל אביב שימשו רק כתפאורה. לאוהדי פאו יש טענות קשות כלפי מספר חברי הנהלה של המועדון באופן ספציפי, ועבור ההתנהלות המקצועית שלו באופן כללי. בכל מקרה, נראה כי בפנאתינייקוס הבינו את המסר, וזו הסיבה שמרבית הידיעות על הקבוצה בשעות שאחרי ההדחה מאירופה מתעסקות בעיקר באפשרויות של מכירת שחקנים עד לסיום ההעברות, ההכנסות הצפויות למועדון, ואפשרויות הרכש החדשות.

ובחזרה למהומות, לפי הדיווחים האחרונים באתונה 12 אוהדי פנאתינייקוס נפצעו כתוצאה מהגז המדמיע שפיזרו כוחות המשטרה ליציעים. בנוסף, שני אוהדים נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully