וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט שוב משתחצן: "אגן על כל התארים שלי"

יוסאין בולט לא חושש מיריביו ("גם בברלין גיי היה פייבוריט"), עוקץ את ארה"ב ("קשה נגד ג'מייקה") וטוען: "אני בלתי מנוצח"

יוסאין בולט, כצפוי, מגיע שחצן לאליפות העולם באתלטיקה. האצן הג'מייקני, סופרסטאר בינלאומי, מבטיח שגם באליפות בדרום קוריאה, שתיפתח ב-27 באוגוסט, הוא יזכה בשלוש מדליות זהב וימשיך את הדומיננטיות שלו בריצות הקצרות.

מאז שהדהים את העולם באולימפיאדת בייג'ינג עם שני שיאי עולם, ושנה לאחר מכן ניפץ עוד שיא באליפות העולם בברלין ב-2009, בולט זוכה לתשומת לב, ולא מסתיר את ההנאה שלו ממנה.

"אני תמיד בטוח בעצמי", אמר, "אני בלתי מנוצח השנה, ומתכוון להגן על כל התארים שלי באליפות". בולט, כמובן, מלבד להישגים האישיים שלו, עזר לג'מייקה לזכות במירוצי השליחים בבייג'ינג ובברלין.

אבל ייתכן שהפעם זה לא יהיה כל כך פשוט. בולט רחוק משיאו, ואת תוצאת השנה ב-100 מטר קבע אסאפה פאוול, 9.78 שניות, בעוד בולט "הסתפק" ב-9.86 שניות, התוצאה רק השישית בטיבה ב-2011, שרחוקה מאוד משיאו המדהים, 9.58 שניות.

אבל בולט לא מודאג. לפני שנתיים בברלין היה זה טייסון גיי שהגיע בכושר טוב יותר, אך נכנע לפנומן הג'מייקני ברגע האמת. "אני חושב שגם הפעם זה יהיה כמו בברלין", אומר בבולט ביהירות אופיינית, "גם אז היו אנשים שרצו מהר בשלב מוקדם של העונה, אבל מה שחשוב זה האליפות. אנחנו תמיד מתאמנים כדי להגיע לשיא באליפויות הגדולות. זו תוכנית האימונים שלי".

בולט טוען כי הפציעה בגב חלפה, והוא כשיר לחלוטין. "הפציעה בגב זה סיפור של השנה שעברה", אמר, השנה לא היו לי שום בעיות". ומה לגבי התחרות מיריבו אסאפה פאוול? "הוא תמיד היה אתלט מצוין", מחמיא בולט לבן ארצו, "הוא רץ איכותי כבר הרבה שנים וראוי לכל המחמאות".

השנה בולט גם עלול להיתקל בקשיים בריצה ל-200 מטר. הוא אומנם קבע את תוצאת השנה המצוינת, 19.86 שניות, שרחוקה משיאו העולמי (19.19 שניות) אך עדיין מרשימה. מנגד, גם הוא יודע שיריבו הג'מייקני ניקל אשמאדי ייתן לו פייט, אבל הוא צופה דמוינטטיות ג'מייקנית, במיוחד מול נבחרת ארה"ב של טייסון גיי ומייקל רודג'רס.

"השנה לג'מייקה יש נבחרת חזקה במיוחד", מבטיח בולט, שוב בביטחון מובהק, ושולח עקיצה לאמריקאים: "כך שהפעם יהיה קשה אפילו יותר לכל השאר לנצח אותנו".

אתלטיקה: ג'סטין גאטלין חוזר לאליפות העולם, ורוצה לשנות את היחס למסוממים

יוסאין בולט ייזכר כגדול יותר מקארל לואיס?

טייסון גיי לא יוכל להתחרות בבולט באליפות העולם

לא הבולט לבדו: על העומק של האתלטים הג'מייקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully