וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "לא חזרתי כדי לגרום לצ'אבי לפרוש"

אחרי שזכה בתואר ראשון עם בארסה הקשר התייחס לעתידו בסגל: "הזמן הגרוע ביותר לחזור. יהיה לי קשה להיכנס להרכב"

מעברו של ססק פברגאס מארסנל לברצלונה העסיק את תקשורת הספורט העולמית במשך כל הקיץ. ביום שני הוצג הקטלאני רשמית כשחקן בארסה ואף הספיק לערוך הופעת בכורה במשחק הגומלין בסופרקופה. אחרי שחגג תואר ראשון עם קבוצתו החדשה, התפנה הקשר לדבר על מעמדו בסגל והשאלה כיצד יתמודד על מקום בהרכב מול צ'אבי, אינייסטה ושאר הכוכבים.

"הדבר הכי קל שיכולתי לעשות זה להישאר בארסנל. אני הקפטן, משחק בכל משחק ואנחנו תמיד בליגת האלופות ונחלמים על תארים. בגלל כל אלה והתחרות הקשה, אולי זה הזמן הגרוע ביותר לחזור. יהיה לי קשה להיכנס להרכב, אבל הייתי זקוק לאתגר חדש. רציתי לשנות אווירה ולקבל מוטיבציה מיוחדת להוציא מעצמי את הטוב ביותר", אמר השחקן לאתר הרשמי של ברצלונה.

"אני חושב שלצ'אבי יש עוד כמה שנים טובות לתת", המשיך פברגאס. "הוא עושה דברים מדהימים. לא באתי כדי לגרום לו לפרוש אלא כדי לשחק לצידו, להתחרות איתו ולנצח איתו. הדברים נכונים גם לגבי אינייסטה וטיאגו אלקנטרה. יחד כולנו יוצרים קבוצה טובה ונעשה דברים גדולים יחד".

הקשר דיבר גם על עסקת ההעברה שנמשכה זמן רב: "בחודשים האחרונים הייתי תחת לחץ גדול. מנטאלית, זה היה מאוד מעייף, אבל זה סופסוף קרה ואני מאושר לחזור לברצלונה. העזיבה הייתה גם באשמתי, אבל בחלומות הפרועים לא דמיינתי שיום אחד אשחק בברצלונה. לא כילד ולא כששיחקתי בארסנל".

על ארסן ונגר אמר: "התדמית שלו כאן קצת מוטעית. אם אני בברצלונה היום, זה בעיקר בגללו. הוא מקבל את ההחלטות והוא אמר לי שאני יכול לעבור. זה הוא שלקח פיקוד על המגעים ותודות לוונגר, אני שחקן ברצלונה".

לשאלה האם הקבוצה תמשיך לזכות בתארים ולהציג את סגנון המשחק האטרקטיבי ענה: "ננסה, אבל זה יהיה קשה. יש קבוצות כמו ריאל מדריד שחיזקו את הסגל ורוצות לנצח אותנו. תמיד יהיו את מנצ'סטר יונייטד, אינטר ועוד שיתמודדו נגדנו. נצטרך להיות זהירים, ממושמעים ולתת את מקסימום עבודה. אי אפשר להירגע. כשאתה רגוע, מתחילות הבעיות".

פברגאס התייחס גם לעתיד ואמר: "אני מאוד צעיר והשנים הטובות בקריירת המשחק שלי מתחילות עכשיו. יש לי עוד הרבה מה ללמוד ואני מקווה להתבגר עם ברצלונה בשנים הבאות".

האם פברגאס הוא שחקן הספסל היקר בהיסטוריה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully