וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקופה: ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד 2:3 וזכתה

אלופת ספרד נהנתה מתצוגה גדולה של מסי, שכבש צמד (44, 88), אינייסטה (14). רונאלדו (20) ובנזמה (82) איזנו זמנית

אחרי ה-2:2 במשחק הראשון, ברצלונה ניצחה 2:3 הלילה (בין רביעי לחמישי) את ריאל מדריד במשחק הגומלין בסופרקופה הספרדי (4:5 בסיכום הכללי, וזה לא פנדלים)וזכתה בפעם העשירית בתולדות המועדון והשלישית ברציפות. הבלנקוס כבר מפגרים אחריהם כעת כבר בשתי זכיות. אנדרס אינייסטה העלה ראשון את בארסה על הלוח (14) בקלאסיקו, אלא שכריסטיאנו רונאלדו איזן שש דקות לאחר מכן, ליאונל מסי כבש, שוב, סמוך לסיומה של המחצית הראשונה ובארסה ירדה ביתרון של 1:2.

המחצית השנייה להטה, בעיקר עם שלל עבירות של שחקני ריאל, שכיסחו את מסי ואחר כך גם את פברגאס, שערך הופעת בכורה (מרסלו ראה אדום בשל כך), כששתי היריבות הגדולות הסבו 10 דקות אחרונות של מתח. זה החל בדקה ה-81 עם שער שוויון של קארים בנזמה והסתיים עם שער ניצחון של מסי (88). בזמן הפציעות התפתחה קטטה ענקית בין שחקני שתי הקבוצות, כשעשרות אנשים נמצאים על כר הדשא, כשאפילו מוריניו נתן צ'אפחה קטנה לאיש מברצלונה. גם מסוט אוזיל ודויד וייה ראו אדומים, למרות שכבר הוחלפו והיו על הספסל.

שחקני ברצלונה חוגגים זכייה בסופרקופה הספרדי. רויטרס
עוד גביע לארון העמוס לעייפה שלהם. שחקני ברצלונה עם גביע הסופרקופה/רויטרס

אז לעת עתה, אין, כביכול, חדש תחת השמש, כשברצלונה קטפה עוד תואר - הסופרקופה הספרדי, אבל אם למישהו היה ספק אחרי המשחק הראשון שהצטמצמו הפערים בין שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי, הרי שגם הפעם התקבל אישוש נוסך לכך. ברצלונה הראתה שוב את היכולות המצוינות שמאפיינות אותה בשנים האחרונות, אבל ריאל שוב הוכיחה שהיא יכולה להתמודד איתה שווה בשווה (כמעט).

הדבר היחיד והקטן-גדול שמפריד כרגע בין שתי הקבוצות הטובות בעולם הוא ליאונל מסי, שסיים עוד קלאסיקו נפלא עם צמד. לשחקן הצנום 13 שערים במשחקי הקלאסיקו בכל הזמנים, ובקצב הזה לא ירחק היום שהוא יעבור את אלפרדו די סטפאנו, שמוליך עם 18 כיבושים במשחקים הללו. מי שעוד השיג ציון דרך משמעותי בקריירה הוא פפ גווארדיולה, עם תואר 11 והפך למאמן המעוטר ביותר בתולדות בארסה כשהוא עובר את האיש שהחל את המורשת - יוהאן קרויף.

ריאל לחצה חזק את הקבוצה הקטלאנית, שהצליחה להתנהל מולה יותר טוב מאשר במשחק הראשון אבל אם מישהו חשוב שהמראות מה-0:5 בקאמפ נואו יחזרו שוב הרי שהוא התבדה בגדול. ריאל וז'וזה מוריניו שוב הגיעו נחושים מאוד. הבלנקוס אמנם ביצעו במחצית השנייה לא מעט עבירות חמורות על שחקני בארסה, אלא שגם האחרונים לא בחלו באמצעים כדי לייצר פרובוקציות אצל השופט - דברים אליהם כבר התרגלנו מהעבר הלא רחוק.

ארבע פעמים נפגשו בעבר שתי הקבוצות במפעל זה, כאשר בכולן ניצחה ריאל. בארסה המשיכה לצמצם פערים מבחינת תארים, ניצחונות ושלל היהשגים של הבלנקוס ואף שברה את הרצף של הלבנים מולה במפעל זה. אולם מן הצד השני של המטבע, בברצלונה יודעים היטב ובמשחק זה, זה שוב הוכח כי השנה יהיה להם הרבה יותר קשה להתמודד עם ריאל מאשר בשנים עברו.

מי שזכה למעט עדנה היה ססק פברגאס שנכנס כמחליף לקראת שלבי הסיום של המשחק וערך בכורה בקבוצתו החדשה-שינה. הקשר הקטלאני ששב מגלות ארוכה בארסנל, נראה קצת מהוסס אבל בבארסה מן הסתם יעזרו לו מהר להיקלט. אין ספק כי מרסלו הראה מצוין לפברגאס מהי משמעות הקלאסיקו וכי הוא לא יחווה נחת העונה בספרד, בטח לא משחקני ריאל מדריד.


ססק פברגאס - שחקן הספסל היקר בהיסטוריה?

פתיחת הליגה הספרדית תידחה כנראה

מחצית ראשונה

דקה 1 - השעון עוד לא השלים הקפה אחת מלאה, ורונאלדו סטה שמאלה ושחרר כדור חזק מתוך הרחבה, ואלדס הדף.

דקה 13 - פדרו פרץ באגף ימין והעביר רוחב מסוכן, קסיאס הדף עם הרגל לחוץ.

דקה 14 - גול! מסי השתחרר משמירת הלחץ של חדירה ושלח כדור עומק מצוין ששבר את קו הנבדל של ריאל, אינייסטה הגיע למצב של אחד על אחד מול קסיאס והקפיץ קלות פנימה, 0:1 לברצלונה.

דקה 20 - חדירה חדר מצוין לרחבה, עבר את ואלדס וניסה להוציא רוחב אבל הגנת בארסה הדפה לקרן.

דקה 20 - גול! בנזמה בעט ממפתן רחבת ה-16, הכדור פגע בשחקן של ברצלונה ורונאלדו היה במקום כדי לדחוק פנימה, 1:1 בקלאסיקו.

דקה 25 - רונאלדו נראה הרבה יותר טוב מהמשחק הראשון, ושלח פצצה אדירה למשקוף השער של בארסה.

דקה 29 - מסוט אוזיל השתחרר ושלח בעיטה חלשה לפינה, ואלדס היה במקום כדי להדוף לקרן.

דקה 37 - מסי פרץ, כשפפה דהר מאחוריו, הארגנטינאי בעט לא מספיק מדויק וקסיאס היה במקום כדי להדוף עם הרגל לקרן.

דקה 44 - גול! כמו במשחק הראשון שוב מסי כובש סמוך לסיום המחצית הראשונה. מסי הוריד לפיקה בחזה, שהחזיר לו עם העקב, הארגנטינאי חדר ומכחמישה מטרים הקפיץ בצ'יפ אלגנטי מעל קסיאס, 1:2 לבארסה. הגביע שוב קרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מחצית שנייה

דקה 53 - כמובן שהרוחות היו חייבות להתלהט אחרי עבירה גסה של מרסלו על מסי, השחקנים התקוטטו, הקהל צעק, מוריניו רטן.

דקה 64 - אינייסטה רץ מצוין עם הכדור, הסיט ימינה למסי שבעט כדור חזק, קסיאס הדף לקרן.

דקה 66 - הכדור נהדף מקרן של ברצלונה לכיוונו של בנזמה, ששלח כדור מהאוויר ליציע במקום לשער.

דקה 81 - גול! ריאל זכתה בקרן אחרי פריצה של קאקה. אחרי ערבובייה ברחבה, הכדור פגע בצ'אבי, פפה נגח לכיוון בנזמה, שבעט משלושה מטרים לפינה של ואלדס, 2:2 מדהים.

דקה 88 - גול! מסי נתן כדור מצוין לאדריאנו ורץ לרחבה, המגן העביר רוחב מימין, מסי שלח כדור חד וחזק מהאוויר פנימה. 2:3 לברצלונה. איזה משחק הפכפך.

דקה 90+2 - אדום! מרסלו, ששיחק פרוע מהרגע בו נכנס כמחליף הורחק לאחר עבירה גסה על פברגאס. אותה עבירה ואדום הביאו למהומה רבתי במגרש שנמשכה מספר דקות עד שכל ההתפרעויות שככו.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, אריק אבידל, סרחיו בוסקטס (סיידו קייטה, 83), צ'אבי, אנדרס אינייסטה, דויד וייה (אדריאנו, 73), ליאונל מסי, פדרו (ססק פברגאס, 80).

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, ריקרדו קרבאליו, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה (מרסלו, 46), כריסטיאנו רונאלדו, מסוט אוזיל (קאקה, 78), אנחל די מריה (גונסאלו היגואין, 64), קארים בנזמה.

שחקני ברצלונה חוגגים זכייה בסופרקופה. רויטרס
השנה עוד לא החלה, וכבר תואר ראשון. שחקני ברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully