וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל הפסידה לנבחרת גיאורגיה 97:91

שחקניו של שיבק רשמו הפסד חמישי בשבעת משחקי ההכנה, כשנכנעו למארחים בטבילסי. המאמן: "מורגש חיסרון הנעדרים"

רק שלושה ימים לאחר שהפסידה לנבחרת ישראל 77:72 בטורניר ההכנה בהולנד, השיגה הערב (שלישי) נבחרת גיאורגיה נקמה מתוקה על שחקניו של אריק שיבק כשניצחו אותם 91:97 במסגרת פתיחת האולם החדש בטבילסי. ישראל מסיימת עוד טורניר הכנה מאכזב מבחינתה, כשהיא מפסידה גם למכללת וילאנובה ולנבחרת הולנד. רק שבועיים לפני היורובאסקט הולך וקרב, מצבה של ישראל ממשיך להראות רע, כשהיא כרגע עומדת על מאזן חלש במיוחד של חמישה הפסדים בשבעת משחקי ההכנה. גם עם היעדרותו של עמרי כספי הפצוע, נדמה שבשלב הזה, חייבת הנבחרת להתעשת ומהר, אחרת הסיכויים שלה להשיג ניצחון כלשהו באליפות אירופה יהיו קטנים מאוד.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לטל בורשטיין, שתפס את מקומו של יותם הלפרין שחזר בארץ לרגל הולדת בנו, ופתח עם 5 נקודות רצופות. ז'אז'ה פצ'וליה האימתני נתן לגיאורגיה יתרון 11:14, אבל דקות טובות של פניני ובורשטיין נתנו לישראל יתרון 24:25 בסוף הרבע הראשון. הרבע השני היה צמוד מאוד, כשגיאורגיה הולכת חזק פנימה וישראל מסתמכת על דיוויד בלו, שנתן יתרון 27:28. גיאורגיה ניצלה את ריבאונד ההגנה החלש של ישראל וברחה ליתרון 6 מה שהזניק פסק זמן של שיבק. ישראל חזרה טוב מפסק הזמן, ושלשה של פניני נתנה לה יתרון 36:37. כדיר עוד קלע מהקו, אבל סל של גיאורגיה עם הבאזר נתן להם יתרון 43:45 במחצית.

המארחים פתחו את המחצית השנייה בסערה כששתי שלשות רצופות נתנו להם יתרון 47:55. ישראל הראתה אופי והורידה את הפיגור בעזרת משחק התקפי טוב ל-58:56 בלבד, אבל גיאורגיה פתחה שוב פער קטן לקראת סיום הרבע, 66:69 לגיאורגיה. ישראל פתחה את הרבע הרביעי בסערה והצליחה להפוך שוב את התוצאה ולעלות ליתרון 71:74, 7 דקות לסיום. גיאורגיה התעשתה ועלתה ליתרון 80:83, ליאור אליהו פספס הזדמנות להשוות במהלך של סל ועבירה, וגיארוגיה ניצלה זאת לברוח ל-86:91. לאליהו שוב היתה הזדמנות להוריד את ההפרש ל-2 נקודות אך החטיא מהקו, והמארחים שייטו בסיום לניצחון 91:97.

גיא פניני הצטיין במשחק עם 26 נקודות. יתר הקלעים: ליאור אליהו 14 (4 ריבאונדים), טל בורשטיין 14 (6 ריבאונדים), דייויד בלו 14 (4 ריבאונדים), גל מקל 10, יניב גרין 6, יובל נעימי 3, אלישי כדיר 3, יוגב אוחיון 1. שיחקו ולא קלעו: אפיק ניסים ואורי קוקיה.

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר בסיום: "היו לנו דקות טובות נגד נבחרת מצוינת עם שחקן NBA מצוין. שיחקנו היום הגנה קבוצתית שאפיינה אותנו כל הזמן. בהחלט מורגש חסרונם של השחקנים אשר לא היו איתנו היום במשחק, אבל אני תמיד אומר שצריך לעשות את המקסימום עם מי שנמצא ולא לחשוב על מי שאיננו במשחק. נבחרת גאורגיה היא נבחרת חזקה, אתלטית המשחקת עם הרבה כוח ואנחנו מצידנו נלחמנו ולא נתנו להם לברוח. במשחק מאוד צמוד לכל אורכו אני לוקח את הדברים הטובים ונמשיך להתכונן ולתקן את הדברים הפחות טובים שלנו מהמשחק היום".

אריק שיבק יודע שמצבה של הנבחרת קשה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully