וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הפסידה גם להולנד, 80:70

14.8.2011 / 22:52

הנבחרת סיימה את טורניר ההכנה באכזבה נוספת, גיא פניני בלט עם 17 נקודות, אליהו הפצוע לא שותף. שיבק: "היו דקות טובות"

שבועיים וחצי לפני פתיחת אליפות אירופה, נבחרת ישראל ממשיכה להיראות לא מוכנה ליורובאסקט. הנבחרת סיימה היום (ראשון) את טורניר ההכנה שלה באלמיר עם הפסד 80:70 במפגש עם המארחת, נבחרת הולנד, וממשיכה ביכולת די מקרטעת. ליאור אליהו סובל ממתיחה בשריר ברגל, ולא שותף במשחק מאחר שבנבחרת העדיפו שינוח.

במסגרת טורניר ההכנה באלמיר עד כה הפסידה ישראל 94:92 למכללת וילאנובה וניצחה 72:77 את נבחרת גאורגיה, וגם היום הוכיחה הנבחרת שהיא לא נמצאת בכושר שיא לקראת האליפות.

נבחרת הולנד של גדי קידר מתחרה בימים אלה לחזור לדרג א' של אירופה. ישראל תמריא מחר בבוקר בטיסה ארוכה לטביליסי לקראת המשחק ביום שלישי נגד נבחרת גיאורגיה. יותם הלפרין לא ייצא עם חבריו. הנבחרת תשוב ארצה ביום רביעי לקראת טורניר ההכנה בבית מכבי בראשון לציון.

בטורניר תפגוש הנבחרת את רוסיה של דיוויד בלאט ואת פולין. באליפות אירופה שתפתח בליטא בסוף החודש, אריק שיבק ושחקניו ישחקו בבית ב', ביחד עם איטליה, צרפת, גרמניה, סרביה ולטביה.

עמרי כספי מעריך שלא יגיע ליורובאסקט: "לא אקח סיכון"

מהלך המשחק

ישראל פתחה בחמישייה עם אלישי כדיר, גיא פניני, גל מקל, יותם הלפרין ויניב גרין. ברבע הראשון ישראל עוד נראתה טוב, וסיממה אותו עם יתרוןן 16:24. אלישי כדיר קלע 8 נקודות, יותם הלפרין בלט עם 7 נקודות וגיא פניני עם 5 נקודות. גם ברבע השני ישראל נראתה לא רע, ושמרה על היתרון עד סיום המחצית, 33:39 (כשכדיר מסיים את החצי הראשון עם 10 נקודות).

את הרבע השלישי ההולנדים פתחו בריצת 0:8, ועלו ליתרון ראשון, 39:41. גיא פניני עוד השווה בשלשה ל-46:46, אבל ריצת 0:7 הורידה את ההולנדים בסיום הרבע עם יתרון 51:58 (ברבע השלישי: 13:25 להולנדים). ברבע הרביעי המארחים המשיכו לגלות דומיננטיות, ועלו ל-53:63. ישראל צימקה ל-65:64 בעזרת סדרת שלשות של פניני, אבל מפה ההולנדים שוב לחצו על הדוושה, והבטיחו ניצחון.

קלעו לנבחרת ישראל: גיא פניני 17 נקודות, אלישי כדיר 15, יותם הלפרין 14, יניב גרין 6, אפיק ניסים 4, דיוויד בלו 4, גל מקל 4, טל בורשטיין 2, אורי קוקיה 2, יובל נעימי 2. לנבחרת הולנד הרבו לקלוע: ארווין סלאגטר 20 נקודות, רובין סמולדרס הוסיף 19 נקודות.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, אמר לאחר המשחק: "חבל שהפסדנו את המשחק הזה. היו לנו דקות טובות במחצית הראשונה וכמה דקות טובות במחצית השנייה שבה צמצמנו את ההפרש לנקודה אחת. חבל שלא השכלנו להמשיך ללחוץ ולנצח את המשחק. מחר אנו נוסעים לגיאורגיה ונשחק שם משחק הכנה נוסף, נתקן את השגיאות שלנו ונמשיך בהכנות שלנו על פי המתוכנן".

מאמן נבחרת הולנד, גדי קידר, אמר לאחר המשחק : "פתחנו רע מאד את המשחק ורדפנו אחרי הפער של ישראל. בהגנה לא רעה שלנו סגרנו במחצית ל-6 הפרש. החצי השני היה סיפור אחר, בעיקר בהגנה, והמשחק השתפר. אני מקווה שנעמוד במשימה שלנו. לגבי נבחרת ישראל, קשה מאוד לשחק נגד חמישה שחקנים שמבינים את המשחק, קולעים, חודרים ונעים ללא כדור. אני מאחל להם הצלחה ביורובאסקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully