וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל ניצחה את גאורגיה 72:77

13.8.2011 / 17:32

אריק שיבק ושחקניו תיקנו אחרי ההפסד לוילאנובה. כדיר ובלו הצטיינו עם 13 נקודות כ"א. בורשטיין: "נתנו מלחמה קבוצתית"

נבחרת הכדורסל של ישראל, שפתחה את טורניר ההכנה בהולנד עם הפסד 94:92 למכללת וילאנובה ביום שישי, תיקנה היום (שבת) עם ניצחון 72:77 על נבחרת גאורגיה. מחר יסיימו השחקנים בכחול-לבן את דרכם בטורניר עם משחק נגד המארחת הולנד.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, כאשר ישראל הוליכה 17:18 בתום הרבע הראשון ו-35:37 עם הירידה לחדרי ההלבשה, בעיקר בזכות דייויד בלו (9 נקודות במחצית) וגיא פניני (7). רבע שלישי מצוין בראשות אלישי כדיר ויותם הלפרין עזר לנבחרת לרוץ ליתרון דו-ספרתי, ויתרון של 50:63 עם העליה לרבע האחרון הספיק בדרך לניצחון.

"היו לנו דקות טובות נגד נבחרת מצוינת עם שחקן NBA מצוין", אמר בסיום מאמן הנבחרת אריק שיבק. "אני חושב ומקווה שהיום חזרנו להגנה קבוצתית שאפיינה אותנו כל הזמן".

קפטן הנבחרת טל בורשטיין הוסיף: "היה חשוב לנו לנצח היום ולהוציא את שיטות המשחק שלנו אל הפועל. שיחקנו היום מול נבחרת חזקה וקשוחה אבל נתנו מלחמה קבוצתית שבסופו של דבר הביאה אותנו לניצחון החשוב. זה היה אחד ממשחקי ההכנה הטובים שהיו לנו עד כה".

קלעו לנבחרת ישראל: דייויד בלו 13, אלישי כדיר 13, יותם הלפרין 9, גיא פניני 9, ליאור אליהו 8, טל בורשטיין 8, יוגב אוחיון 7, גל מקל 4, אורי קוקיה 4, יניב גרין 2, אפיק ניסים שיחק ולא קלע.

הירבו לנבחרת גאורגיה: זאזה פאצ'וליה 13, גיארוגי צניצאדזה 12.

בהמשך השבוע תפגוש הנבחרת את גאורגיה פעם נוספת, הפעם בביתה של האחרונה וזאת למשחק שיחנוך אולם ספורט מקומי. בשבוע הבא ישראל תארח טורניר הכנה אחרון בבית מכבי בראשון לציון, והיא תפגוש את רוסיה של דיוויד בלאט ואת פולין. באליפות אירופה שתפתח בליטא בסוף החודש, אריק שיבק ושחקניו ישחקו בבית ב', ביחד עם איטליה, צרפת, גרמניה, סרביה ולטביה.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully