וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הפסידה 94:92 למכללת וילאנובה

12.8.2011 / 20:58

החבורה של אריק שיבק פתחה את טורניר ההכנה בהולנד עם הפסד מביך, שממשיך את היכולת הרעה לפני היורובאסקט

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה ברגל שמאל את טורניר ההכנה באלמיר שבהולנד עם הפסד מביך 94:92 מול מכללת וילאנובה. במשך דקות ארוכות, נראו שחקניו אריק שיבק רע מאוד, במיוחד בכל הקשור למשחק ההגנה, ואף ירדו להפסקה בפיגור 11 נקודות. התעוררות בסיום הרבע השלישי החזירה את ישראל לרבע אחרון דרמטי, אבל בסיום הפסד נוסף לנבחרת שמצטרף להופעות הלא טובות בטורניר ההכנה בקפריסין.

שיבק פתח בחמישייה עם אוחיון, הלפרין, פניני, אליהו וגרין. ישראל פתחה את המשחק לא רע ועלתה ליתרון 5:6, אחרי שתי דקות, אך בשלב הזה נכנס דומיניק צ'יק המוכשר לקצב ווילאנובה ברחה ל-14:21, שלוש דקות וחצי לסיום הרבע הראשון, מה שגרר פסק זמן של אריק שיבק. פסק הזמן לא החזיר את ישראל לעניינים ובסוף הרבע הוליכה וילאנובה 21:28.

גם הרבע השני לא התחיל כמו ששיבק חלם, ושבע דקות להפסקה ישראל פיגרה 36:28. ההמשך לא בישר טובות, ההגנה הישראלית המשיכה להיות חדירה ושתי דקות למחצית מצאה עצמה ישראל בפיגור 49:40. הבלגאן בהגנה נמשך ושלשה של דומיניק הילארד הורידה את וילאנובה למחצית ביתרון 45:56.

ישראל ניסתה להסתער על וילאנובה בתחילת הרבע השלישי, אך לא הצליחה וחמש דקות לסוף הרבע פיגרה 66:58. דווקא בנקודה הזאת הצליחה הנבחרת סופסוף להיכנס לעניינים וכמעט ביצעה מהפך כשירדה עם פיגור 73:72 בסיום הרבע.

ישראל הצליחה להפוך את המשחק באופן סופי עם פתיחת הרבע הרביעי ולהוביל לראשונה מאז הרבע הראשון 73:74. המשחק המשיך להיות צמוד, כשכושר הקליעה המצוין של וילאנובה מהמחצית הראשונה נעלם, וישראל הוליכה 83:84, ארבע דקות לסיום. וילאנובה הלכה לצ'יק, שחדר ונתן יתרון 87:89, דקה לסיום. ישראל לא הצליחה לקלוע והפיגור גדל לארבע. שיבק הזעיק פסק זמן, חצי דקה לסיום. שלשה גדולה של הנבחרת הורידה את הפיגור לנקודה בלבד, ומוסטאפה יארו מבנין קבע מהקו 90:93, 10 שניות לסיום. וילאנובה ביצעה עבירה, ישראל הורידה לנקודה ולאחר מכן יארו קלע רק 1 מ-2 מהקו. ישראל ניסתה לנצח את המשחק בשלשה והחטיאה, בסיום 94:92 לוילאנובה.

שיבק סיכם בקצרה ואמר: "הגנה רעה מאד בחצי הראשון. בחצי השני היינו יותר טובים בהגנה וסגרנו את הפער".

ליאור אליהו הוביל את קלעי הנבחרת עם 20 נקודות (חמישה ריבאונדים), דיוויד בלו הוסיף 18 (שבעה ריבאונדים), טל בורשטיין קלע 12, יותם הלפרין וגיא פניני 11 כל אחד, אפיק ניסים קלע 10 נקודות יניב גרין ואלישי כדיר 5 כל אחד, יוגב אוחיון, יובל נעימי, אורי קוקיה וגל מקל שיחקו ולא קלעו. צ'יק קלע 34 לוילאנובה (15 מ-19 מהשדה), מוסטפה יארו מבנין הוסיף 22 והוריד 12 ריבאונדים.

בשבת (16:00) תפגוש הנבחרת את גאורגיה ובראשון (21:00) תסיים את הטורניר במשחק עם הולנד. בין התאריכים 22-24 באוגוסט יתקיים בארץ טורניר ההכנה האחרון בהשתתפות נבחרות פולין ורוסיה של דיוויד בלאט. המשחקים יתקיימו באולם בראשון לציון.

עמרי כספי בספק לאליפות אירופה
נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully