וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "אני מאוד סקפטי לגבי היורובאסקט"

10.8.2011 / 20:47

פורוורד נבחרת ישראל שנפצע באימון וסובל ממתיחה בשריר בברך: "עוד מוקדם לקבוע, הכל יהיה תלוי בהרגשה שלי"

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה ליורובאסקט, שייפתח ב-31 באוגוסט בליטא. בפתיחת אימון הערב (רביעי) נפצע פורוורד הנבחרת ושחקנה של קליבלנד עמרי כספי בברכו לאחר שנפל על הרגל, בנבחרת העריכו כי הפציעה אינה קשה, אך בסופו של דבר השחקן ייעדר כשבועיים ולא ייצא עם חבריו לטורניר ההכנה בהולנד.

כספי עבר בדיקת MRI ובה התברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר ליד הברך, וזקוק למנוחה של 14 ימים כדי להיות כשיר לאליפות אירופה. כזכור, כספי סבל מווירוס ולכן לא יצא עם הנבחרת לטורניר ההכנה בקפריסין, בו ניצחה ישראל את פולין והפסידה לבולגריה ויוון.

כספי אמר הערב ל'חדשות הספורט': "אחרי 25 דקות מתחילת האימון החלקתי, ומשם הלכתי לבית חולים כדי לעשות צילום, וזה לא נראה טוב. האבחנה הרשמית היתה שמדובר במתיחה וקרע קטן ברצועה. מדובר בתהליך החלמה בדרך כלל של שישה שבועות, אבל בשבועיים הקרובים מדובר במנוחה טוטאלית". על האפשרות שלא יוכל לשחק ביורובאסקט אמר כספי: "הכל יהיה תלוי בהרגשה שלי. מאוד מוקדם לקבוע, אבל אני מאוד סקפטי. יש לי כאבים נוראיים ואני בקושי הולך".

בתחילת האימון הודיע יותם הלפרין לאריק שיבק על הולדת בנו, אך למרות זאת ייצא ספרטק סנט פטרסבורג למחנה המשחקים בהולנד ויחזור לישראל לקראת אמצע השבוע הבא ויחמיץ את משחק האימון מול גאורגיה בטיבילסי.

כזכור, מוקדם יותר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, אריק שיבק, הודיע לפורוורד ניר כהן שהוא לא ייצא לטורניר ההכנה בהולנד ולמעשה סיים את חלקו בנבחרת בקיץ הקרוב ולא ישחק איתה באליפות אירופה שתפתח בליטא בסוף החודש. ישראל תשחק בבית ב' עם איטליה, צרפת, סרביה, לטביה וגרמניה. כהן, שישחק העונה במ.כ הבקעה, נפרד לאחר מכן מחבריו לנבחרת והבטיח שיחזיק להם אצבעות, למרות שלא יהיה בסגל.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully