וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפנאתינייקוס צפו בקלטות של מכבי ת"א: "טובה מאודנסה"

הקבוצה היוונית ממשיכה להיערך במלוא הרצינות לצמד המפגשים מול הצהובים. המגן השבדי ביירסמיר נפצע ויעבור MRI

בפנאתינייקוס ממשיכים להתכונן למשחק הראשון מול מכבי תל אביב במסגרת שלב הפלייאוף בליגה האירופית, שייערך ביום חמישי באצטדיון בלומפילד. אמש (ראשון) נכח סקאוט של פאו, פריקליס פאפאפנאגיס, בבלומפילד במשחקם של הצהובים נגד הפועל עכו בגביע הטוטו. במקביל, מתרכזת הקבוצה בניסיון החתמתו של אנדרה קסטרו.

הצוות המקצועי של הירוקים מאתונה הקרין לשחקני פאו קטעים ערוכים ממשחקיה של מכבי לאחרונה, והבהיר להם חד משמעית כי "הקבוצה הישראלית טובה יותר מאודנסה הדנית", שהדיחה אותם בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להתייחס במלוא הרצינות לצהובים כדי לא להיות להפסיד ולהיות מודחים מאירופה לגמרי.

המאמן ז'סואלדו פאריירה קיבל חדשות רעות, לאחר שמגנה השבדי של הקבוצה, מתיאס ביירסמיר, נפצע באימון אמש. השבדי חש בחוסר נוחות בברכו הימנית ומחר (שלישי) הוא יעבור בדיקת MRI כדי לברר את מידת חומרתה.

פאו, כאמור, מנסה להחתים את קשר נבחרת פורטוגל אנדרה קסטרו בהקדם האפשרי. זאת כדי להספיק במירוץ נגד הזמן לרישומו לצמד המשחקים נגד מכבי. עם זאת, סגנית האלופה היוונית חייבת לפנות מקום בתקציב וכדי להחתים את קסטרו, היא עושה מאמצים כבירים למכור את הקשר הצרפתי דמיאן פלסי. הקבוצות כבר הגישו את רשימת השחקנים לצמד המשחקים, אך על פי חוקי אופ"א לכל אחת מהן יש אפשרות לרשום שחקן אחד נוסף עד יום רביעי - כ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.


פנאתינייקוס נערכת בכובד ראש למכבי תל אביב

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully