וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ישראלביץ' ייעדר כחודש

15.8.2011 / 12:51

הקשר שנפצע נגד עכו יחמיץ את המשחקים מול פנאתינייקוס ואת פתיחת העונה. סקאוט פאו: "מכבי טכנית, אנחנו פייבוריטים"

במכבי תל אביב קיבלו היום (שני) חדשות לא טובות לאחר שהבדיקה שעבר גיז'רמו ישראלביץ' גילתה שקיים חשש שהוא סובל משבר בקרסול ושהוא ייעדר כחודש. המשמעות היא שהקשר שנפצע והוחלף אמש ב-1:2 נגד הפועל עכו במחזור האחרון של גביע הטוטו, לא ישחק בצמד המשחקים של הקבוצה נגד פנאתינייקוס ויחמיץ גם את פתיחת העונה.

הצהובים הבטיחו את עלייתם לשלב רבע הגמר של המפעל אולם פציעתו של ישראלביץ' העיבה על שמחת הניצחון והעלייה, שלושה ימים לפני המפגש החשוב נגד פאנתינייקוס היוונית במסגרת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, שייערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד. בשלב זה לא ברור האם הקשר הפצוע יהיה כשיר למשחק.

בצוות המקצועי החליטו לתת מנוחה למספר שחקנים שכלל לא התלבשו, ביניהם רפי דהן, דור מיכה ועומר ורד, שצפויים לחזור להרכב במשחק נגד היוונים. עם זאת, עדיין לא ברור מי יהיה זה שיחליף את ישראלביץ'. בהיעדרו של יואב זיו המוצהב, יפתח כנראה שרן ייני בעמדת המגן השמאלי ביום חמישי.

גיא חיימוב: "צריך לשלוט במשחק נגד פנאתינייקוס"

"הכי חשוב שניצחנו והמשכנו במומנטום שלנו", אמר השוער גיא חיימוב בסיום. "המאמן יגיד מה היה טוב ומה צריך לשפר. חשוב שנתקן את מה שצריך על המגרש ונבוא הכי מוכנים שאפשר ביום חמישי. לכל ניצחון, גם בגביע הטוטו יש משמעות - גם לעניין הביטחון של השחקנים, זה חלק מהמומנטום שאנחנו נמצאים בו ונצטרך להמשיך כך. זה נותן לנו הרבה ביטחון".

חיימוב נשאל מה אפשר לקחת מהניצחון על עכו לנגד יציעים ריקים זכר לעונש ההרחקה שספגה הקבוצה, לקראת המשחק נגד היוונים בהמשך השבוע: "למרות שהמשחק התנהל ללא קהל וללא אווירה, היינו מחויבים. הקבוצה באה בצורה חזקה, הנענו את הכדור ושלטנו. אני מקווה שנעשה זאת גם בחמישי כי חשוב מאוד להחזיק בכדור. המשחק הבא יהיה כבר אופרה אחרת ומעכשיו כולנו עם הפנים לעבר פאנתינייקוס".

השוער ניסה להסביר מה צריך לעשות כדי לסיים את משחק הבית נגד היוונים בתוצאה טובה, כזו שתספיק לגומלין באתונה: "נצטרך לעשות את מה שאנחנו עושים עד היום, אפשר לראות את העבודה שנעשית בקבוצה. אני רק מקווה שזה יימשך. אם לא היינו מאמינים שאפשר לעבור את פאנתינייקוס בסיכום שני המשחקים, לא היינו נמצאים פה. המטרות שלנו הן לשחק טוב ושהקהל יהנה, אני מאמין שאם נעשה זאת, הכל יבוא".

השוער התייחס לעובדה שהמשחק נערך ללא קהל, ואמר: "זו פעם ראשונה שאני משחק מול יציעים ריקים וזה מאוד מאכזב שעל שטויות קיבלנו עונש ללא קהל. זו תעודת עניות לכדורגל וחבל, באמת חבל".

גם מוטי איוניר לא אהב את היציעים הריקים

סקאוט פנאתינייקוס: "אני לא רוצה לציין מי שחקני המפתח של מכבי"

מי שנכח אמש באצטדיון הוא הסקאוט של פאנתינייקוס, פריקליס פאפאפנגיס שאמר בסיום: "מכבי היא קבוצה טכנית שאוהבת להחזיק בכדור. אני לא רוצה לציין מי הם שחקני המפתח כי יש כמה כאלה. יהיה משחק קשה - זה בטוח. אני חושב שפאו פייבוריטית משום שיש לה יותר ניסיון באירופה. לעומת זאת מכבי כבר קיימה כמה משחקים רשמיים העונה וזה נותן לה יתרון".

הבעלים מיטש גולדהאר צפוי להגיע מחר (שלישי) לישראל בכדי לצפות במשחק מול פאו, אולם כנראה יהיה נוכח קודם לכך בדיון הבוררות של המועדון מול הקשר מאור בוזגלו, שצפוי להתקיים ביום רביעי בצהריים, במשרדו של הבורר, עורך הדין חנוך קינן.

ממכבי נמסר שרק כ-300 כרטיסים ליציעים 4-5 שיאוכלסו באוהדי הקבוצה, נותרו למכירה. במועדון צופים שכ-11 אלף וחצי אוהדים צהובים ימלאו את יציעי האצטדיון. שער 7, שממילא סגור בחלקו בשל השיפוצים בבלומפילד, יוקצה לאוהדים היוונים, אם בכלל יגיעו כאלה לישראל.

בעניין אחר: הקבוצה הצהובה פנתה להתאחדות לכדורגל בניסיון להקדים ליום ראשון או שבת את משחק הליגה במחזור הראשון נגד הפועל פתח תקוה, שנקבע ליום שני בשבוע הבא, זאת בשל יציאת הקבוצה למשחק הגומלין נגד פאנתינייקוס שתוכננה ליום שלישי הבא. מההתאחדות נמסר למכבי כי הערוץ הראשון שמחזיק בזכויות השידור של המשחק המרכזי בחר במשחקה, ולכן לא ניתן לשנות את מועד המשחק. בשל כך נדחתה יציאת הקבוצה ליוון ליום רביעי, והצהובים יגיעו לאתונה יממה בלבד לפני משחק הגומלין.


(עדכון ראשון: 8:30)

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully