וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו: מכבי ת"א ניצחה 1:2 את הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

14.8.2011 / 22:49

מדוניאנין חזר להרכב של הצהובים, אבל דווקא מואנס דאבור (54) ומוסא קונאטה (69) החזירו את מכבי ת"א מפיגור והובילו אותה לרבע גמר גביע הטוטו

ארבעה ימים לפני המשחק שלה נגד פנאתינייקוס במוקדמות הליגה האירופית, מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) לרבע גמר גביע הטוטו. הצהובים גברו 1:2 על הפועל עכו במחזור האחרון בבית ג' והבטיחו את מקומם הראשון בבית, אחרי שהיו זקוקים לנקודה בלבד מהמשחק הזה כדי להמשיך הלאה. עבור עכו זה היה ההפסד השלישי בשלושה משחקים בגביע הטוטו, וערב מחזור הפתיחה של ליגת העל, הנחמה היחידה של אלי כהן ושחקניו הייתה שער זכות ראשון העונה.

יעקב בוזגלו לא מוכן להגיע לפשרה עם מכבי תל אביב

חלוץ מכבי תל אביב רוברטו קולאוטי לצד בלם הפועל עכו דימקאו פידליס. ברני ארדוב
התעוררו במחצית השניה. רוברטו קולאוטי מול פידליס דימאקו/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה עם ניבאלדו והאריס מדוניאנין שחזרו מפציעות לקראת המשחק החשוב ביום חמישי, אבל איבדה כבר במחצית הראשונה את גיז'רמו ישראלביץ', שנפצע בקרסול והוחלף על ידי מואנס דאבור. מצד שני, דאבור היה אחד השחקנים שהעירו את הצהובים מתרדמת מדאיגה במחצית הראשונה, שבה העכואים עלו ליתרון משער של סלליך בדקה ה-38. במחצית השניה האורחים מהצפון התעייפו, ומוטי איוניר ריענן את ההרכב שלו בחילופים. בסופו של דבר היו אלה מואנס דאבור (54) ומוסא קונאטה (69) שעלו מהספסל וביצעו את המהפך, שסידר לצהובים את המקום הראשון בבית. שניהם אגב, נהנו מבישולים נהדרים של אלירן עטר.

שרן ייני תופקד במחצית הראשונה כמגן שמאלי לקראת היעדרותו של יואב זיו מהמשחק נגד היוונים, אבל הסקאוט של פנאתינייקוס שישב ביציע הריק בבלומפילד יכול להתנחם בעובדה שהניסיון הזה של מוטי איוניר לא נראה טוב, לפחות במשחק הזה.

מהלך המשחק

דקה 1 - מכבי תל אביב הגיעה במהירות להזדמנות מסוכנת כששרן ייני מצא את עצמו במצב בעיטה נוח מ-16 מטרים ודודו גורש הדף לקרן.

דקה 14 - גיז'רמו ישראלביץ' הרים כדור מצד שמאל לתוך הרחבה של עכו, אבל דודו גורש יצא מצויין והציל את חבריו ממצב מסוכן.

דקה 16 - הזדמנות ראשונה לעכו כשצ'אם פרץ מצד שמאל ושלח מסירת רוחב לסלליך, שבעט מקרוב עם העקב אבל נעצר על ידי חיימוב.

דקה 21 - יואב זיו פרץ מימין והגביה מצויין לרחבה, אלא שהכדור לא התלבש על הרגל של ברק יצחקי, שבעט בשלומיאליות החוצה.

דקה 22 - לואיס זומא הגיע למצב של אחד על אחד מול גיא חיימוב, אבל החמיץ שער בטוח כשבעט החוצה.

דקה 28 - ההגנה של מכבי תל אביב אפשרה לזומא להמתין בחופשיות לכדור קרן, אבל למזלה החלוץ של עכו נגח החוצה ממרכז הרחבה.

דקה 32 - גיז'רמו ישראלביץ' נפצע בקרסול והוחלף על ידי מואנס דאבור כשהוא מדדה בדרכו מחוץ למגרש.

דקה 38 - שער! ההגנה של מכבי תל אביב הרחיקה רע, סינטאיהו סלליך השתלט על הכדור במרחק של 18 מטרים מהשער, הכין את עצמו למצב בעיטה נוח והפציץ לרשת. 0:1 להפועל עכו.

דקה 49 - ברק יצחקי זיהה את אלירן עטר בעמדה מצויינת לכיבוש, השני קיבל כדור והסתובב לכיוון השער, אבל בעט מעל למשקוף.

דקה 54 - שער! רוברטו קולאוטי הגביה כדור רוחב מצד ימין לקצה השני של הרחבה, מואנס דאבור השתלט עליו והמשיך בדאבל פס עם אלירן עטר בדרך לכיבוש שער השוויון שקבע 1:1.

דקה 66 - כרטיס אדום! הפועל עכו נותרה בעשרה שחקנים. שגיב כהן ספג כרטיס צהוב ראשון רק דקות ספורות לפני כן והורחק בעקבות עבירה נוספת.

דקה 69 - שער! מתפרצת למכבי תל אביב. אלירן עטר קיבל מסירה נהדרת, פרץ מצד שמאל והמשיך במסירה למוסא קאנוטה שהיה חופשי לגמרי והכניע מקרוב את דודו גורש. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 79 - גדי עמוס קיבל מסירה יפה ועמד חופשי במרחק 16 מטר מהשער, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה ותפסה את חיימוב מוכן.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, יואב זיו, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו (אורי כהן, 46), שרן ייני, גל אלברמן, האריס מדוניאנין (רועי קהת, 46), גיז'רמו ישראלביץ' (מואנס דאבור, 33), אלירן עטר, ברק יצחקי (מוסא קונאטה, 63), רוברטו קולאוטי (אלי זיזוב, 63).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו (אדי גוטליב, 74), אלירן דנין, שגיב כהן, סינטאיהו סלליך (רפי עמוס, 64), יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ' (עבד מורג'אן, 70), ממאדו צ'אם (ניקולס פאלצ'וק, 80), לואיס זומא (ניקולה סימיץ', 64).

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully