וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "תג המחיר של מאור הוא אפס שקלים"

14.8.2011 / 17:03

אביו של הקשר לא מוכן להגיע לפשרה עם מכבי תל אביב: "הזמן פועל לרעתנו, כנראה שניפגש שוב אצל הבורר ביום רביעי"

שלושה ימים לאחר דיון הבוררות אצל עורך הדין חנוך קינן, בעניינו של הקשר מאור בוזגלו, השיב היום (ראשון) יעקב בוזגלו באמצעות נציגו, עורך הדין יוסי גאייר, כי מבחינת משפחת בוזגלו, תג המחיר לשחרורו של מאור מהקבוצה עומד על אפס שקלים, בדיוק כמו בדרישה המקורית בכתב הבוררות. בכך נראה כי משפחת בוזגלו סתמה את הגולל על עניין הפשרה בין הצדדים לאחר שמכבי תל אביב מצידה נקבה בתג מחיר של מיליון יורו.

"הזמן פועל לרעתנו והנזקים הולכים וגדלים", אמר הערב יעקב בוזגלו ל'וואלה ספורט'. הודענו לבורר כי מבחינתנו תג המחיר לשחרורו של מאור עומד על אפס שקלים. אני לא רואה דרך להגיע לפשרה בנושא עם מכבי, אבל לא אנהל משא ומתן בתקשורת. אנחנו מחכים לתשובתה של מכבי, אם יקראו לנו להיפגש אני מניח שנגיע לפגישה, אבל לא נראה לי שנגיע להסכמות. כמו שזה נראה כרגע, ניפגש כולנו שוב אצל הבורר ביום רביעי", הוסיף בוזגלו האב.

במצב הדברים הנוכחי ואם לא יגיעו הצדדים לפשרה, תחזור ההחלטה לשולחנו של הבורר, עורך הדין קינן, שיקבע ביום רביעי הקרוב, האם בוזגלו ישוחרר ללא עלות ויקבל פיצוי של מיליון שקלים כפי שדורשת משפחת בוזגלו, או שהתביעה תידחה על הסף ובוזגלו ישאר שחקנה של מכבי תל אביב, והיא זו שתקבע את תג המחיר לשחרורו.

הפועל תל אביב מחכה למאור בוזגלו

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully