וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "לא קל לתת הצגה מול יציעים ריקים"

14.8.2011 / 22:56

מאמן מכבי ת"א התייחס ליכולת הפושרת של קבוצתו בניצחון 1:2 על עכו בגביע הטוטו. אלי כהן: "היינו צריכים לגמור את המשחק"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: קובי אליהו


מכבי תל אביב לא הבריקה בניצחון 1:2 על הפועל עכו, אבל עמדה בציפיות שלה בגביע הטוטו כשסיימה ראשונה בבית ג' ועלתה לרבע גמר המפעל. כל זה, ארבעה ימים לפני המשחק הראשון נגד פנאתינייקוס היוונית במוקדמות שלב הבתים של הליגה האירופית. ובכל זאת, הצהובים יכולים להיות מודאגים מהיכולת של הקבוצה במחצית הראשונה, בה הובילו העכואים 0:1. אחרי מספר חילופים במחצית השניה, קבוצתו של מוטי איוניר החלה להזכיר יותר קבוצת צמרת עם יומרות, שהתמודדה במגרשה הביתי נגד אחת הקבוצות הפחות משכנעות ערב פתיחת העונה בליגת העל. גיז'רמו ישראלביץ' נפצע בקרסולו כבר במחצית הראשונה והוחלף, מחר תתברר חומרת פציעתו.

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר התייחס בסיום המשחק ליכולת שנראתה הערב באיצטדיון בלומפילד, שיציעיו היו ריקים בגלל עונש משמעתי שסחבה הקבוצה. "אנחנו רוצים לראות את הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב. החצי השני היה לא רע בכלל, אבל בשבוע כזה, כשביום חמישי מחכה לנו משחק כל כך גדול וחשוב עם יציעים ריקים, לפעמים לא קל לתת את ההצגה הרגילה", אמר איוניר והוסיף: "בחצי השני היו הרבה מהלכים טובים והנעת כדור טובה, החצי הראשון היה לא טוב אבל כל הזמן משנים הרכבים עם שחקנים אחרים ולפעמים זה גם מוציא אותנו מהקצב".

איוניר התייחס גם לניסיון שלו לשלב את שרן ייני כמגן שמאלי, לאור העובדה שיואב זיו לא יוכל לשחק ביום חמישי נגד פנאתינייקוס. "יש לנו בעיה כי יואב לא יכול לשחק. אורי (כהן) מוכשר אבל חסר ניסיון במעמדים כאלה. לכן היה ניסיון לבדוק את שרן שהוא אינטיליגנט וכבר שיחק בעבר בתפקיד הזה. ואם לא תהיה ברירה, שרן ישחק בעמדה הזאת".

מכבי תל אביב פנתה להתאחדות בנסיון להקדים ליום ראשון או שבת את משחק הליגה במחזור הראשון נגד הפועל פתח תקוה, שנקבע ליום שני בשבוע הבא, וזאת בשל יציאת הקבוצה למשחק הגומלין נגד פאנתינייקוס, שתוכננה ליום שלישי הבא. מההתאחדות נמסר למכבי כי הערוץ הראשון שמחזיק בזכויות השידור של המשחק המרכזי, בחר במשחקה של מכבי תל אביב ולכן לא ניתן לשנות את מועד המשחק. בשל כך נדחתה יציאת הקבוצה ליוון ליום רביעי.

רועי קהת, עוד אחד מהשחקנים הצעירים שנכנס כמחליף במחצית השניה התייחס לקרדיט שהוא מקבל העונה ממאמן מכבי תל אביב ואמר: "זה כיף לדעת שמוטי איוניר סומך עליי ונותן לי את הדקות. אני מחזיר לו הכל על המגרש ומקווה להמשיך ככה. המשחק הזה היה מאוד חשוב עבורנו, אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שלנו ולזכות בכל התארים השנה. לכן כל משחק ומשחק חשובים לנו במיוחד השבוע". לקראת המשחק נגד פנאתינייקוס אמר קהת: "אנחנו לא מדברים על תוצאה, נעשה כל מה שאנחנו יכולים גם לקראת משחק החוץ".

מאמן הפועל עכו אלי כהן סיכם את המשחק ואמר: "היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה, הגענו לשלושה-ארבעה מצבים של 100 אחוז והבקענו שער אחד. במחצית השניה איבדנו את האוויר וההרחקה של שגיב פגעה בנו. אני לוקח רק את המחצית הראשונה שנראינו בה הרבה יותר טוב, אבל יש עוד הרבה עבודה".

על היכולת של קבוצתו לקראת פתיחת העונה אמר אלי כהן: "עשינו שינוי גדול השנה, אנחנו גם מתחזקים תוך כדי תנועה. אני חושב שיש לנו שחקנים טובים שצריך זמן לתת להם להתחבר ואני חושב שתהיה לנו קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully