וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס במירוץ להחתמת אנדרה קסטרו

היוונים רוצים להשלים את החתמת הפורטוגלי עד יום רביעי כדי לרשום אותו למכבי, אבל חייבים למכור לפני כן את דמיאן פלסי

פנאתינייקוס היוונית סיכמה עם פורטו את תנאי החתמתו של קשר נבחרת פורטוגל, אנדרה קסטרו, אך היא עדיין מתקשה להחתימו וכעת נמצאת במירוץ נגד הזמן לרישומו לצמד המשחקים בפלייאוף העלייה לליגה האירופית נגד מכבי תל אביב. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד.

קסטרו בן ה-23 הושאל בחצי העונה האחרונה לספורטינג חיחון והצטיין בשורותיה. היא רצתה שהוא ימשיך, אך הימצאותו של המאמן הפורטוגלי ז'סואלדו פריירה בבירת יוון כנראה הטתה את הכף לפאו. יחד עם זאת, סגנית האלופה היוונית חייבת לפנות מקום בתקציב וכדי להחתים את קסטרו, היא עושה מאמצים כבירים למכור את הקשר הצרפתי דמיאן פלסי.

פלסי מנהל מגעים מתקדמים עם אינגולשטדט מהליגה הגרמנית השנייה ובפאו מקווים שהעסקה תיסגר עד מחר (שני) כדי להחתים את קסטרו ולרשום אותו לצמד המשחקים נגד מכבי. כידוע, הקבוצות כבר הגישו את רשימת השחקנים לצמד המשחקים, אך על פי חוקי אופ"א לכל אחת מהן יש אפשרות לרשום שחקן אחד נוסף עד יום רביעי - כ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

הקשר עצמו אמר: "אני יודע הכל על פנאתינייקוס, שמעתי על הקהל ועל הרעש באצטדיון הביתי שלה. קראתי הכל באינטרנט, אני מכיר את כל הסגל, מאיפה השחקנים... אני מצפה להגיע בקבוצה שתיתן לי צ'אנס לשחק. אני ממתין ליד הטלפון ומחכה שפורטו תודיע לי לנסוע לאתונה".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully