וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ישראל זגורי חתם בקבוצה

הקשר המוכשר העדיף להגיע לשכונה מאשר להצטרף למכבי נתניה: "מהיום זה הבית החדש שלי". גם קובי מויאל מועמד

בני יהודה ביצעה היום (ראשון) את הרכש המשמעותי הראשון שלה, כאשר צירפה בהשאלה לעונה אחת את ישראל זגורי. ראשי הקבוצה סיכמו את פרטי ההשאלה מול מכבי חיפה, וזאת לאחר שהקשר העדיף להגיע לשכונה מאשר להצטרף למכבי נתניה שחשקה אף היא בשירותיו. כזכור, בני יהודה הייתה הראשונה לפנות לקשר. זגורי אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה במועדון: "אני שמח מאוד להגיע לבני יהודה, מהיום זה הבית החדש שלי. היו לי הצעות מקבוצות אחרות, אבל העדפתי לחתום בבני יהודה".

על פי הסיכום בין הצדדים כרגע מדובר בהשאלה לעונה אחת, כאשר בסופה יחזור למכבי חיפה. בסביבתו של השחקן אמרו היום: השחקן עשה צעד חשוב, כשבחור לחתום בקבוצה. לאורך כל הדרך, בני יהודה הוכיחה שהיא הקבוצה שרוצה אותו יותר מכולם. אחרי שבמכבי חיפה הבהירו, שהוא לא מיועד להתחרות על מקום בהרכב, היה ברור שהוא ירצה לבדוק קבוצה שתתן לו דקות משחק. יוסי אבוקסיס מאוד מאמין בו והבהיר לו את זה בשיחה הראשונה בין הצדדים".

בני יהודה ממשיכה במאמצים לחזק את סגל הקבוצה ולוואלה! ספורט נודע כי אחד מהשמות שהועלו על הפרק הוא קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל, שכבר שיחק בעבר במדים הזהובים. מויאל מוערך מאוד על ידי המאמן יוסי אבוקסיס וכעת נעשים מאמצים גדולים מאחורי הקלעים להחזירו לשכונה. בבני יהודה מקווים שהצורך של בית"ר לגייס כספים תסייע להם להחתים את מויאל.

אמש סיימה הקבוצה בתיקו 2:2 בדרבי נגד הפועל תל אביב, במסגרת גביע הטוטו וכעת יחזיקו אנשי בני יהודה אצבעות להפועל עכו שתשחק הערב נגד מכבי תל אביב, שכן רק הפסד מפתיע של הצהובים, יעניק לזהובים את הכרטיס לרבע הגמר.

מה שמטריד בעיקר את המאמן אבוקסיס, הוא מצב הפצועים בקבוצה אחרי המשחק אמש. הבלם אביב חדד, שסובב את קרסולו במחצית השנייה והוחלף, יעבור היום צילום לבדיקת חומרת הפגיעה. הקשר ננאד מרינקוביץ' שהוחלף כבר בסביבות הדקה ה- 20, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וצפוי למנוחה.

בקבוצה ינסו לתאם משחק אימון להמשך השבוע בכדי להמשיך ולבחון את החלוץ הדרום אפריקאי הצעיר, דינו אנדלובו, שנבחן בקבוצה ונכנס לשחק בשלהי המחצית השנייה. אנדלובו גילה יכולת לא רעה, אולם ניכר שחסרים לו כושר גופני ודקות משחק ובצוות המקצועי מעוניינים לתת לו הזדמנויות נוספות.

(עדכון ראשון: 9:24)

לידיעה הראשונית על פנייתה של בני יהודה לזגורי

אבוקסיס התאכזב מה-2:2 נגד הפועל תל אביב

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully