וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "לא אתעלם מהטעויות. באירופה ניענש"

13.8.2011 / 21:37

מאמן הפועל ת"א לא היה מרוצה בתום התיקו עם בני יהודה: "שני השערים שספגנו באו מטעויות של ההגנה". אבוקסיס: "מאוכזב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב ובני יהודה יכולות היו לצאת ממשחק גביע הטוטו ביניהן הערב (שבת) ברגשות מעורבים. אחרי 90 דקות שהסתיימו בתוצאה 2:2, שתי הקבוצות היו יכולות להיות מאוכזבות מכך שהחמיצו, אבל גם מרוצות מכך שלא הפסידו, לאחר שב-10 הדקות האחרונות המשחק היה יכול להיות מוכרע לכל כיוון.

אגב, מגן הפועל עמרי קנדה, ששיחק הערב 88 דקות, ביקש להשתחרר מהקבוצה מאחר שהוא מחזיק בהצעה מלגיה ורשה הפולנית שמוכנה לשלם לו סכום הגבוה משמעותית מזה אותו הוא מרוויח בישראל. בקשתו של המגן נענתה בשלילה על ידי ראשי המועדון והצוות המקצועי.

דרור קשטן אמר בסיום: "יכולנו להבקיע עוד אחד במחצית הראשונה ואולי אז פני הדברים היו שונים לגמרי במחצית השנייה. מה שמעניין בכדורגל זה השכר ועונשו. יכלונו להוביל 1:2 בהתקפה של עמרי קנדה אם הוא היה נותן כדור רוחב לטוטו, אבל במקום זה ספגנו את השער השני. טוב שמיד השוונו. אני לא אתעלם מהבעיות. שני השערים שספגנו היום באו מטעויות של הגנה - טעויות שברמה הנדרשת בהפועל תל אביב לא צריכות לקרות - טעויות באירופה ניענש עליהן מייד. אם אנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית, נצטרך לשחק הרבה יותר טוב".

מהראן לאלה, שכבש את שער השוויון של האדומים בפיגור 2:1, התייחס למהלך קודם שהביא ליתרון של בני יהודה: "היינו צריכים להבקיע, ובמקום זה ספגנו שער והיה 1:2 להם. אני שמח שחזרנו מפיגור, יש לנו קבוצה חדשה ונמשיך לעבוד קשה. אני לא מוכיח כלום לאף אחד, רק לעצמי. כל מה שקשטן מחליט, מקובל עליי".

בימים האחרונים עיקר ההתעסקות לקראת המשחק הייתה בכך שזהו למעשה מפגש ראשון של יוסי אבוקסיס עם קשטן והאקסית הפועל תל אביב. המאמן הזהוב לא רצה להתייחס לכך בסיום: "יש ימים שאתה פה וימים שאתה שם. אם נתייחס למשחק, הגיע לנו לנצח מבחינת מצבים. כמו שקורה לנו מתחילת השנה, אנחנו לא כובשים מספיק. נקווה שגם זה ישתפר. אני עדיין חושב שיש לנו מקום לשיפור, נביא עוד שניים-שלושה שחקנים וניראה טוב יותר בהמשך".

אם לא די בסגל הקצר שלה, בני יהודה סבלה הערב מפציעות של אביב חדד, ננאד מרינוקביץ' וניצן אהרונוביץ'. השלושה ייבדקו מחר.
הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו ב-2:2

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully