וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו ב-2:2

טוטו תמוז ומהראן לאלה כבשו לאדומים, בלילי וגלבאן הכניעו את אדל והאדומים השלימו עלייה לא מרשימה לרבע הגמר

הפועל תל אביב עלתה הערב (שבת) לרבע גמר גביע הטוטו אחרי שתוצאת 2:2 נגד בני יהודה הספיקה בשביל ההעפלה מבית ג' בתום שלושה מחזורים. טוטו תמוז כבש ראשון בדקה ה-20, פיני בלילי (29) ופדרו גלבאן (75) ביצעו מהפך, אבל השער האחרון - בדיוק כמו במשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי תל אביב במחזור הראשון - היה שייך למהראן לאלה, שקבע 2:2 בדקה ה-78. יוסי אבוקסיס ודרור קשטן, שבילו חלק מהקיץ האחרון בהשמצות והחליפו קבוצות, נפרדו ללא הכרעה.

: מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס עם מאמן הכושר של הפועל תל אביב, רון ציבלין. קובי אליהו
המשחק נפתח בחיוכים. אבוקסיס עם ציבלין/קובי אליהו

שבוע לפני פתיחת ליגת העל וקשה לומר שהפועל תל אביב ובני יהודה מוכנות. מחזיקת הגביע שלטה לאורך מרבית המשחק, אבל הכדורגל שלה עדיין לא שטף מספיק וחוליית ההגנה שלה שוב הוכחה כפגיעה מאוד. בני יהודה מנגד, נראתה לא רע נגד קבוצת שמתיימרת להיאבק על האליפות העונה, אבל הסגל שלה עדיין לא שלם. בסופו של יום האוהדים שהגיעו לבלומפילד הערב יכולים היו ליהנות מארבעה שערים וקצב לא רע יחסית לחודש אוגוסט, אבל גם ראו שתי קבוצות שזקוקות למקצי שיפורים.

להפועל תל אביב היו כמה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. אחד מהם הוא רועי גורדנה, שקיבל הזדמנות במשחק נגד הפועל עכו בשבוע שעבר, הצטיין והיום שוב הועדף על פני יוסי שבחון ואלרואי כהן בהרכב ורשם 45 דקות מצוינות. השחקן הצעיר - קשר מרכזי בימים כתיקונם - שוב תופקד בצד ימין וכמו בתחילת השבוע שוב בישל. ביום ראשון הוא סידר לעומר דמארי שער, הפעם הוא מצא את טוטו תמוז שרק היה צריך לדחוק פנימה בדקה ה-20. מנגד, דרור קשטן צריך להיות מודאג מאוד ממרכז ההגנה לאחר שביוואן פרנסמן שוב הציג משחק חלש ומהוסס והיה אשם ישיר בשער של פיני בלילי, שקבע 1:1 בדקה ה-29. לאור העובדה שגם וואליד באדיר הרבה מעבר לשיא ושעונה כבר עומדת בפתח, חוליית ההגנה היא ללא ספק נקודת התורפה העיקרית של קשטן.

בבני יהודה יוסי אבוקסיס יכול להיות מרוצה מכך שנראה שהקבוצה לומדת את צורת המשחק שלו, לוחצת במטרה להרוויח את הכדור במחצית המגרש של היריבה ותוקפת עם הרבה שחקנים, אבל המאמן הטרי יהיה חייב חיזוק כי למרות שיש לו כמה כשרונות בלתי מבוטלים על הספסל, חוסר הניסיון שלהם עשוי להיות בעוכרי הקבוצה במקרה של פציעות של שחקני הרכב. אולי החיזוק יגיע בדמותו של דינו אנדלובו הדרום אפריקאי, שנבחן ושיחק 25 דקות, בישל שער לפדרו גלבאן בדקה ה-75 ועשה למארחים לא מעט כאבי ראש.

בסופו של דבר, בדיוק כמו בדרבי הקודם שלה, הפועל תל אביב נהנתה משער שוויון של מהראן לאלה שקבע 2:2, הפעם בדקה ה-78. האדומים נמלטו מהפסד ועלו שלב, אבל חייבים להשתפר בעיקר בהגנה. בני יהודה כאמור זקוקה להעמקת הסגל, אבל היא נראית בכיוון הנכון.

שחקן הפועל תל אביב רועי גורדנה מול שחקן בני יהודה קסטוטיס איבשקביצ'יוס. קובי אליהו
הועדף בהרכב על פני אלרואי כהן ויוסי שבחון והוכיח שמגיע לו. גורדנה/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 12: טועמה העלה כדור קרן ארוך לכיוון הקורה הרחוקה, גורדנה הגיע ראשון והעביר את הכדור לרוחב השער מהאוויר, אבל אף שחקן אדום לא היה שם כדי לדחוק פנימה.

דקה 20: גול! טועמה שלח כדור ארוך משמאל לימין, לתוך הרחבה, גורדנה הגיע והעביר כדור רוחב מול איינוגבה שיצא לכיוונו וטוטו תמוז דחק מקרוב פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 29: גול! ביוואן פרנסמן פספס את הכדור אחרי מסירה ארוכה לכיוונו של בלילי וחלוץ בני יהודה ניצל זאת כדי להשתלט, להתקדם בתוך הרחבה ולגלגל פנימה מול אדל. 1:1.

דקה 43: מנשה הכשיל את גורדנה כ-20 מטרים מהשער, טועמה בעט כדור מסובב מעט מעל המשקוף.

דקה 47: בלילי מצא את עגיוב הפנוי בתוך הרחבה, אבל אדל יצא לעבר הקשר הצעיר ובלם היטב.

דקה 52: אלרואי כהן שנכנס כמחליף, התגבר על עוז ראלי ובעט ברגל שמאל מחוץ לרחבה, הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 66: תמוז נשלח לכדור עומק בתוך הרחבה, מצא את עצמו לבד מול איינוגבה ובעט ברגל שמאל, אבל השוער הניגרי הדף לקרן.

דקה 75: גול! אנדלובו קיבל את הכדור בתוך הרחבה, כדרר מעט והשאיר לגלבאן, והאחרון בעט חזק בחצי גובה פנימה. 1:2 לזהובים.

דקה 78: גול! טועמה העלה קרן, הכדור חלף לרוחב שערו של איינוגבה, קפץ על הדשא והגיע לראשו של לאלה שנגח משני מטר פנימה. 2:2.

דקה 80: בלילי דהר בצד שמאל והעביר כדור רוחב, אדל הדף, הכדור הגיע לאמיר עגיוב שבט חזק, אבל פרנסמן בלם על קו השער.

דקה 89: חוטבא שנכנס דקה לפני כן כמחליף, העביר כדור רוחב מצוין לתמוז בתוך הרחבת החמש, אבל איינוגבה בלם את החלוץ. החמצה גדולה של תמוז.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה (איאד חוטבא, 88), ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה (וואליד באדיר, 46), גל שיש, שי אבוטבול, מחמוד עבאס (אביחי ידין, 46), רועי גורדנה (אלרואי כהן, 46), סלים טועמה (יוסי שבחון, 85), מהראן לאלה, טוטו תמוז.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, אביב חדד (ניצן אהרונוביץ', 65), כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי (בן צעירי, 90), שלו מנשה (דינו אנדלובו, 65), ננאד מרינקוביץ' (אמיר עגיוב, 21), פדרו גלבאן, פיני בלילי (שלומי לוי, 90).

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

שחקן הפועל תל אביב מהראן לאלה. קובי אליהו
שוב חתם את התוצאה. לאלה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully