וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד גדיר יהיה כשיר לגומלין מול בוראץ

17.7.2011 / 10:02

החלוץ נטל תרופות ויוכל לשחק בבוסניה. מסיללה שמבוקש בבלגיה טוען: החוזה לשנתיים אינו תקף. בני יהודה פנתה לזגורי

מוחמד גדיר יהיה כשיר למשחק הגומלין ביום רביעי מול בוראץ הבוסנית, במסגרת השלב השני של מוקדמות ליגת האלופות. החלוץ נטל תרופות בעקבות הדלקת בבטנו ובבדיקה נוספת שערך התברר כי יוכל להיות כשיר למשחק. בעקבות ההיעדרות של יניב קטן, נראה כי דלה ימפולסקי או ולדימיר דבאלישווילי אמורים לפתוח, עם עדיפות לאחרון, בעוד שגדיר יעלה מהספסל.

בינתיים, למרות הדיווחים שאלישע לוי לא מעוניין להחליף את החלוץ הגיאורגי, מתברר כי במכבי חיפה ביקשו שוב מסוכנים למצוא מחליף לשחקן. אחרי שממלודי סנדאונס, קבוצתו של קטלגו מפלה, סירבה להצעתה של האלופה הישראלית עבור החלוץ בן ה-26, שעמדה על פי הדיווח על 1.5 מיליון יורו, הנשיא יעקב שחר היה רוצה מאוד להחתים את החלוץ ג'ואל קמפבל, שעל פי דיווחים שונים לאחרונה זכה להתעניינות מארסנל. נראה כי אם קבוצה מהדרג הראשון באירופה לא תחתים אותו, הוא יגיע למכבי חיפה.

פיטר מסיללה יגיע בקרוב לישראל ויתאמן עם מכבי חיפה. כזכור, השחקן לא חתם בלסטר ובימים האחרונים הוא סיפר לחבריו כי החוזה לשנתיים עליו חתם בקבוצה אינו תקף, מכורח ביטול ההסכם עם האנגלים. במכבי חיפה, אגב, טוענים כי החוזה תקף. כך או כך, בימים האחרונים חודשו המגעים עם גנק הבלגית, שעשויה לצרפו. במכבי חיפה טוענים כי בימים האחרונים גם בירסחוט נכנסה לתמונה, אבל לא מדובר עדיין במגעים מתקדמים.

אחרי שהפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה פנו לישראל זגורי, ששוחרר לבקשת סוכנו אבי נימני מהקבוצה, גם בני יהודה פנתה לשחקן. חיפה הודיעה אתמול כי המגן טאלב טוואטחה נבחר לשחקן המצטיין במחלקת הנוער.

במכבי חיפה אמרו כי הם לא יחפשו שחקני רכש לפני המשחק נגד מאריבור. לגבי עמדת הקשר האחורי, במועדון הבהירו כי הם מעריכים מאוד את תמיר כהן, אך לא מתקיים משא ומתן בין הצדדים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully