וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אין לסופר קאפ שום משמעות לגבי העונה"

מאמן ריאל מדריד לא מתרגש מהמפגש מול ברצלונה. פפ גווארדיולה: "אין שום תירוצים" (א', 22:50, ספ' 1 ו-HD)

העונה בספרד לא יכולה לצאת לדרך בצורה מהפנטת יותר מאשר בצמד מפגשי הקלאסיקו בסופרקאפ הספרדי, שיכריעו מי היא שתניף את התואר הראשון העונה. ריאל מדריד תארח את ברצלונה במשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו ביום ראשון (22:50, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD), כאשר משחק הגומלין ייערך שלושה ימים לאחר מכן, ביום רביעי, בקאמפ נואו של הקטאלנים.

"נסענו כולם ביחד למדריד, כדי להיות ביחד עוד זמן", אמר מאמן בארסה פפ גווארדיולה במסיבת העיתונאים הרשמית של הקבוצה לפני הקלאסיקו הראשון בעונה. "אנחנו פוגשים יריב קשה מאוד", הוסיף המאמן והסביר את ההחלטה להקדים את הגעתה של אלופת ספרד יום לפני המשחק ובכך לשבור את ההרגל שלה להגיע ביום המשחק.

"מבחינת תוצאות, לריאל יש עונה מושלמת עד כה. הם ממשיכים בדרך שלהם משנה שעברה", הוסיף גווארדיולה. "כאשר התואר מונח על הכף, אין שום תירוצים שיכולים להתקבל. קשה מאוד לדעת כיצד ריאל תשחק הפעם, בגלל שיש להם הרבה שחקנים שיכולים להחליף עמדות".

גם מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו התייחס למשחק ואמר: "זה הטורניר הכי חשוב בקיץ והכי פחות חשוב בעונה כולה. השחקנים כבר אמרו שאנחנו מוכנים למשחק הזה, אבל לא לעונה עצמה עדיין. מבחינתי מדובר באירוע מבודד, שאין לו שום משמעות למה שיקרה בעונה.

"באינטר הפסדתי בסופר קאפ בעונה אחת וזכיתי בטרבל, בעוד בעונה אחרת זכיתי בסופר קאפ וסיימתי עם אליפות בלבד. זה חשוב יותר ממשחקי הידידות, אך הרבה פחות מהליגה, גביע או ליגת האלופות".

ריאל ובארסה נפגשו עד עתה ארבע פעמים (88', 90', 93', 97') במסגרת הסופרקאפ הספרדי, כאשר בכולן הייתה ידם של הבלנקוס על העליונה. מצד שני, בארסה עקפה את ריאל אשתקד כשזכתה בפעם התשיעית בתולדותיה במפעל זה בעוד שלריאל שמונה זכיות.

כזכור, אמש (שישי) החתימה בארסה את ססק פברגאס ששב אליה לאחר מספר שנים בארסנל. גווארדיולה ביקש מהשחקן לא להגיע עד יום שני כדי לא להסיט את מוקד העניין מהמשחק החשוב של הקבוצה. עם זאת, בארסה עדיין מחכה לטופס השחרור של ארסנל על פברגאס כדי להפוך את החתימה שלו לסופית ומוחלטת.

עדכון ראשון: 14:26

מוריניו משנה אסטרטגיה בריאל

הם מ-פ-ח-ד-י-ם ?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully