וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו משנה אסטרטגיה

מאמן ריאל חושב התקפי ומאמין שזכייה בסופרקאפ הספרדי תעניק לקבוצתו ביטחון רב. דאגה בברצלונה מהכושר הנוכחי

אחרי הכישלון בטורניר הקופה אמריקה שנערך בארגנטינה ומנוחה, חזר אמש (שלישי) ליאונל מסי להתאמן במדיה של ברצלונה. אלופת אירופה וספרד סיימה את מסע משחקיה בארה"ב ושבה למכורה, כאשר ביום ראשון (14 באוגוסט) היא תתארח במסגרת המשחק הראשון של הסופרקאפ הספרדי אצל ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. משחק הגומלין, בקאמפ נואו, ייערך שלושה ימים לאחר מכן (17 באוגוסט).

אלא שבברצלונה העניינים לא כתמול שלשום, לפחות כרגע. מבחינת מכירות מרצ'נדייז ושיווק, המסע ברחבי ארה"ב הוכתר בהצלחה, אולם דווקא מן הבחינה המקצועית קיימת תחושה בחדר ההלבשה, כפי שמדווח בספרד, כי בקבוצה מורגשת ירידת מתח מסוימת, וגם פפ גווארדיולה יודע זאת.

בארסה של קדם העונה השאירה בינתיים יותר שאלות מאשר תשובות, כאשר לא הציגה את הכושר המצוין שאפיין אותה בסוף העונה שעברה והשאירה חלק מאוהדיה מודאגים. דבר נוסף שגם גרם לדאגה בקרב אנשי המועדון היה כושרם של פדרו, בוסקטס ואריק אבידל.


ניימאר חושב שהוא יודע מי הכי טובה בעולם

לצאת קדימה ולתקוף את שחקני ברצלונה

בעוד מצב הרוח בברצלונה לא ממש מרומם, בריאל מדריד העניינים הרבה יותר שמחים, זאת לאחר שהקבוצה סיימה את מסע משחקיה בסין (ועל הדרך ניצחה גם 109 ילדים סינים...).

בספרד מדווח כי ז'וזה מוריניו אובססיבי לגבי צמד המשחקים, ומכין מזה שבועות רבים את קבוצתו עד לפרט האחרון לקראת ההתמודדות הכפולה. יש הטוענים כי המאמן הפורטוגלי חושב על המשחק בסופרקאפ נגד בארסה כבר מסוף העונה שעברה.

מוריניו מאמין כי ניצחון בברנבאו וזכייה בתואר יעניקו הרבה ביטחון ומקדמה משמעותית לשחקניו לקראת המשך הדרך בספרד ואירופה. לפחות מבחינה אסטרטגית, המאמן מבקש משחקניו לצאת בלחץ קדימה ולתקוף את שחקני בארסה.

מי שיחמיצו את המשחק הם נורי שאהין וחמיט אלטינטופ, כאשר גם סרחיו ראמוס נמצא בספק רב. מוריניו מתכנן לעלות במערך התקפי של 4:2:3:1. שני הקשרים האחוריים שאמורים לפתוח בקישור האחורי, לאור היעדרותם של שני הטורקים, הם צ'אבי אלונסו וסמי חדירה. החלק ההתפקי יכלול את כריסטיאנו רונאלדו, שמגיע רענן לפתיחת העונה, וכן את אנחל די מריה.

החלוץ בחוד אמור להיות קארים בנזמה. לגבי הצרפתי, מוריניו מאמין שזו תהיה העונה שלו. בנזמה השיל מספר קילוגרמים ממשקלו, והפורטוגלי ייתן לו את המפתחות להיות איש המטרה של הלבנים, לפחות בתחילת העונה.

ריאל מדריד החתימה ילד ארגנטינאי בן 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully