וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "השם ריאל מדריד אומר הכל"

ברצלונה מתכוננת לסופר קופה, גווארדיולה יודע: "ריאל נראית טוב בקדם עונה. אנחנו צריכים עוד זמן כדי להיכנס לכושר שיא"

ברצלונה עדיין רחוקה מלהציג את יכולת השיא שלה. העונה עדיין לא נפתחה, כמובן, אבל אחרי הניצחון של בארסה אתמול (שבת) 0:2 על קלוב אמריקה, המאמן פפ גווארדיולה מודה שהקבוצה שלו עדיין לא קרובה לכושר שיא.

"אנחנו צריכים עוד זמן כדי לממש את כל היכולות שלנו", אמר גווארדיולה, "מבחינת כושר גופני יש לנו הרבה מקום להתקדם, אבל יש גם חשיבות למוכנות המנטאלית".

"השתפרנו לעומת המשחקים הקודמים שלנו", טוען מאמן אלופת אירופה, שסיימה את המסע שלה בצפון ומרכז אמריקה, "השיפור הוא גם כי במשחקים הקודמים בארצות הברית היה חם והייתה לחות גבוהה, ולא רצינו לקחת סיכונים".

כשנשאל לגבי המשחק הבא של בארסה, מול ריאל מדריד בסופר קופה, אמר המאמן שקודם הוא מצפה לפגוש את השחקנים שלא השתתפו עם הקבוצה במסע כדי להתרשם מהכושר שלהם.

"אנחנו מכירים את האיכויות שלנו", אמר גווארדיולה, והתייחס ליריבה: "רק השם ריאל מדריד אומר הכל. בינתיים יש להם קדם עונה מצוין, אבל כמובן שאנסה לשכנע את השחקנים שלי שהם יכולים לנצח. ננסה להציג את המיטב שלנו, למרות שחלק מהשחקנים עדיין לא השלימו 90 דקות בקדם העונה הזאת".

גווארדיולה אף החמיא ליריבות המקסיקניות של ברצלונה. "המשחקים האלה היו כבוד גדול לכדורגל המקסיקני, ואני מעריץ גדול שלו", אומר המאמן, "זה תענוג לראות את המשחקים פה, שמלאים באוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully