וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ריאל מדריד רוצה: החתימה ילד ארגנטינאי בן 7

הבלנקוס מנסים לחקות את ההצלחה של מסי בבארסה, עם רכש משלהם בשם לאו. אביו: "מרגש לראות כיצד הוא מכדרר"

מסע הרכש שריאל מדריד עשתה בקיץ היה מרשים, אבל הוא לא נגמר כאשר היום (שני) החתימה סגנית אלופת ספרד את דור העתיד של המועדון - ליאו. אם לא שמעתם עליו עדיין, זה בסדר, אולי בעתיד תשמעו, כי ליאו הוא בן 7 בלבד.

שמו המלא של ליאו הארגנטינאי, ליאונל אנחל קוירה, ובעיתון 'אולה' דיווחו על החתמתו של ליאו, שהפך בכך לשחקן הצעיר ביותר שהבלנקוס מחתימים אי פעם. ליאו יעתיק את מקום מושבו, כנראה עם משפחתו, ויחל באימונים עם הקבוצה ב-6 בספטמבר.

אלא שליאו עשה כבר טעות טקטית קשה, כשאמר לעיתון 'אולה' שהוא מעריץ גדול של...ליאונל אחר, מסי, כוכבה הגדול של ברצלונה. כנראה שאף אחד עדיין לא תדרך והסביר לילד מה הוא צריך ובעיקר לא צריך להגיד. כמו כן, הוסיף ליאו כי הוא מעדיף לבשל מאשר לכבוש.

לפי הדיווח מי שעוד התעניינה בשירותיו של הילדון היא היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד, אבל ריאל הצליחה להקדים אותה ולסגור עם אביו של הילד, שאמר עליו: "זה אולי לא אובייקטיבי למדי כשאני אומר זאת, אבל אני מתרגש לראות כיצד ליאו מטפל בכדור".

בריאל יתחילו לחשב כעת את הימים לאחור, נניח שבעוד כ-10 שנים, כשליאו יהיה כבר בן 17, יהיה להם כוכב שיובא בגיל צעיר וגדל במועדון הלבן, סטייל מסי בברצלונה.


ניימאר יודע מי הקבוצה הטובה בעולם

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully