וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "ברצלונה הקבוצה הכי טובה בעולם"

החלוץ שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד, חושב על אליפות העולם לקבוצות עם סנטוס: "נצטרך לבקש את עזרת אלוהים"

בתקשורת הספרדית דיווחו במהלך סוף השבוע האחרון שניימאר הברזילאי יגיע לריאל מדריד בתחילת 2012, אבל לפני כן יש לו עוד כמה משימות עם הקבוצה הנוכחית שלו, סנטוס. הליגה הברזילאית נמצאת כעת בעיצומה והקבוצה מסאו פאולו מדורגת במקום ה-16 בלבד (עם שלושה משחקים חסרים), אבל ניימאר וחבריו כבר חושבים על אליפות העולם לקבוצות, שתתקיים ביפן באמצע דצמבר.

סנטוס זכתה בעבר בגביע הביניבשתי פעמיים, בשנים 1962 ו-1963 ותחת הנהגתו של פלה, וכעת אוהדיה מקווים לשחזר את ההיסטוריה. בדצמבר הקרוב תשתתפנה בטורניר סנטוס, כמו גם נציגת מרכז אמריקה מונטריי, נציגת אוקיאניה אוקלנד סיטי, קבוצה יפנית וכן את אלופות אסיה ואפריקה שעדיין לא נקבעו, אבל במוקד תעמוד אלופת אירופה ברצלונה.

על הנייר הגמר אמור להפגיש את לאו מסי וחבריו עם אותה סנטוס וניימאר אמר: "זו תהיה משימה קשה. אני לא חושב שיש איזו טקטיקה שאפשר להשתמש בה נגד ברצלונה. נצטרך להתפלל, לבקש את עזרתו של אלוהים ולעשות הכל כדי לנצח".

הכוכב בן ה-19 הוסיף: "נשחק בטורניר הזה כדורגל רגיל, אבל לפני שמדברים על ברצלונה צריך לזכור שיהיה לנו עוד משחק מסוכן. כמובן שנרצה להגיע לגמר ושאם נפגוש שם את ברצלונה נרצה לשחק נגדם כשווים. זו הקבוצה הכי טובה בעולם, יש לה את השחקן הכי טוב בעולם, אבל זה משחק כדורגל".

פלה מחמיא: "ניימאר יכול להיות גדול כמוני"

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully