וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "ניימאר יכול להיות גדול כמוני"

אגדת העבר שיבח את חלוצה הצעיר של סנטוס: "אני מקווה שהוא יממש את הפוטנציאל שלו, יהיה קשה להשאיר אותו בברזיל"

ריאל מדריד ממשיכה בניסיונותיה להשלים את רכישתו של ניימאר, בחלון ההעברות הנוכחי או בינואר במידה וסנטוס לא תסכים לשחררו לפני אליפות העולם לקבוצות, ובינתיים החלוץ הצעיר ממשיך לכבוש בצרורות בליגה הברזילאית ולסחוט מחמאות מהגדולים ביותר.

הלילה (בין שלישי לרביעי) התייחס גם פלה, גדול שחקני סנטוס בכל הזמנים, ליהלום בן ה-19 ואמר: "סנטוס היא הקבוצה שלי, והוא גדל במועדון ונהנה לשחק בו. אני מקווה שהוא יוכל להישאר פחות או יותר עד המונדיאל ב-2014, אבל יהיה קשה להשאיר אותו כאן מעבר לכך. גם בשנה שעברה היו לו המון הצעות והוא בחר להישאר בברזיל. לדעתי זו הייתה ההחלטה הנכונה, כי במקומות כמו הליגה האנגלית, הגרמנית או האיטלקית היה לו קצת מסובך בגלל השמירה ההדוקה".

על העתיד הצפוי לניימאר אמר פלה: "הוא שחקן נהדר, אין ספק בכך. הוא יכול להיות כמו קאקה או מסי, או אפילו כמו רונאלדו, זיקו או פלה... אני באמת מקווה שהוא יממש את הפוטנציאל שלו".

כשנשאל לגבי היכולת החלשה של ניימאר במדי הנבחרת בקופה אמריקה אמר פלה: "כדורגל הוא ספורט מפתיע. לפני חודשיים כולם התכוננו לגמר בין ארגנטינה לברזיל, בין מסי לניימאר, וראיתם מה קרה לשניהם. אז המסקנה היא שאף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בכדורגל".

על הקשיים בהכנות בברזיל למונדיאל המתקרב אמר פלה: "המצב בסדר, יש לנו בעיה קטנה עם בניית האצטדיונים כמו שכולם יודעים, כיוון שקיבלנו את אירוח המונדיאל והאולימפיאדה ביחד וזה יצר כמה קשיים אדמיניסטרטיביים. הבעיות הן בעיקר בסאו פאולו ובשאר המדינה הכל תקין, כך שאין לי ספק שהכל יסתדר וזה יהיה המונדיאל הטוב ביותר עד כה".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully