וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו מנזס מתרץ: "נקודת הפנדל הייתה מלאה חול"

מאנו מנזס הסביר מדוע ברזיל החמיצה ארבע בעיטות מהנקודה הלבנה והודחה מהקופה. יו"ר ההתאחדות: "מנזס יישאר בתפקיד"

AP

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

בברזיל נרשמת דאגה גדולה אחרי ההדחה מהקופה אמריקה. האומה הענקית תארח את הגביע העולמי שייערך עוד שלוש שנים, אבל בינתיים הסלסאו נראים רע מאוד, ואתמול (ראשון) הנבחרת הברזילאית הודחה ברבע גמר הקופה אמריקה על ידי פרגוואי אחרי 0:0 בתום 120 דקות ובעיטות הכרעה מ-11 מטר מביכות במיוחד (0:2 לפרגוואי, כשברזיל מחטיאה את כל ארבע הבעיטות שלה).

נבחרת פראגוואי חוגגת ניצחון על ברזיל, קופה אמריקה 2011. AP
נבחרת פראגוואי חוגגת ניצחון על ברזיל, קופה אמריקה 2011/AP

צפו בהחטאות הברזילאיות מהנקודה הלבנה

למרות זאת, יו"ר ההתאחדות ריקרדו טשיירה הודיע אחרי המשחק שהמאמן, מאנו מנזס, יישאר בתפקידו. טשיירה מיהר לצאת בהצהרה כדי לא להעלות בכלל את הספקולציות בתקשורת הברזילאית, שכמובן רותחת על היכולת של השחקנים, שסיימו את הטורניר עם ניצחון אחד בלבד בארבעה משחקים (2:4 על אקוודור). "מנזס יישאר בתפקיד, כמתוכנן", אמר טשיירה. לברזיל צפויים ארבעה משחקי ידידות מאתגרים בחודש אוגוסט, מול גרמניה, ארגנטינה, איטליה וספרד.

לזכותו של מנזס ייאמר שברזיל אכן שלטה בשדה במשך 120 דקות מול היריבה, אך נדמה ששוב ערך בחירות מפוקפקות בבחירת הסגל, ההרכב והחילופים. "זה תמיד עצוב להפסיד, כי עבדנו קשה והיינו ראויים לניצחון", אמר המאמן בסיום, "שלטנו במשחק, אבל זה לא הספיק. לא כבשנו את השער שהגיע לנו, שעבדנו כל כך קשה בשבילו.

"הפסדנו את המקום בחצי הגמר לנבחרת שעשתה ארבע תוצאות תיקו בטורניר. לפעמים קורים דברים כואבים בכדורגל, ונהיה חייבים להתמודד איתם. גם ארגנטינה הודחה בפנדלים". כשנשאל מנזס על התצודה המביכה בבעיטות ההכרעה, האשים מנזס את התנאים. "הנקודה הייתה מלאה בחול", אמר המאמן.

רוביניו המאוכזב אמר בסיום כי "כואב שלא נהיה אלופים. שיחקנו הרבה יותר טוב, וגם התאמנו לפני המשחק על פנדלים, אבל זה לא קרה". גם רוביניו טען כי "עבור נבחרת כמו שלנו, שמתבססת על משחק מהיר ומסירות קצרות ונגיעות מהירות, המצב של המגרש פגע בנו מאוד".

"המשטח היה גרוע, אבל ניסינו והשתדלנו מאוד", אמר פאטו בסיום, "היום המזל היה בצד של פראגוואי, זה הכל". גם ניימאר המאכזב אמר אותם דברים: "ייצרנו המון מצבים, אבל לצערנו, פרגוואי הייתה טובה יותר בפנדלים. היה חסר לנו קצת מזל".

קפטן פרגוואי חוסטו וילאר הודה ש"ברזיל שלטה במשחק. נאלצנו לסגת אחורה ולהתרכז במגננה, ובפנדלים, אתם יודעים, זה כמו לוטו. ואנחנו זכינו".

משחקי חצי הגמר:
פרו - אורוגוואי (בין שלישי לרביעי, 3:45, ספורט 5)
פרגוואי - ונצואלה (בין רביעי לחמישי, 3:45, ספורט5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully