וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "גם יונייטד מכרה את רונאלדו, ונשארה גדולה"

לאור השמועות הגוברות, ססק פברגאס וסמיר נאסרי לא יהיו בסגל ארסנל מול ניוקאסל. ארסן ונגר: "אני לא מאוכזב מהם"

ארסנל ממשיכה לעבור ימים סוערים, עם השמועות הבלתי פוסקות בנוגע לעתידם של ססק פברגאס וסמיר נאסרי. שני הקשרים הבינלאומיים לא נכללו בסגל של ארסנל למשחק שלה מחר (שבת) מול ניוקאסל במסגרת המחזור הראשון של הפרמיירליג, כך אישר היום המאמן ארסן ונגר. מי שישמש כקפטן הקבוצה הוא רובין ואן פרסי.

כידוע, מנצ'סטר סיטי עומדת לרכוש את נאסרי תמורת סכום המוערך בין 22 ל-24 מיליון ליש"ט, בעוד פברגאס צפוי לעבור לברצלונה תמורת 35 מיליון יורו.

בנוגע לפברגאס, ונגר אמר אתמול ש"אנחנו מקווים שהסיפור הזה ייפתר כבר, בצורה כזו או אחרת". על נאסרי אמר ונגר ש"המצב של סמיר יציב. קשה לדבר על מעבר, אבל אנחנו חייבים לקבל החלטות. נרצה שהדברים ייסגרו לפני המשחק הראשון של העונה".

במסיבת עיתונאים היום אמר ונגר ש"אני מצפה שאף אחד לא יעזוב את המועדון. כרגע אין חדשות. מה שאנחנו רוצים היום זה להתמקד בשחקנים שיכולים לעזור".

בעבר אמר ונגר שלא ירצה למכור את השחקנים הללו, כי "קבוצה גדולה לא מוכרת את הכוכבים שלה". היום ונגר נשמע אחרת: "גם מנצ'סטר יונייטד מכרה את רונאלדו. זה אומר שהיא כבר לא קבוצה גדולה?".

המאמן נשאל לגבי התחושות האישיות שלו מהמצב ועל האכזבה שלו מהשחקנים שגידל וטיפח. "התחושות האישיות שלי לא חשובות", אמר ונגר, "מה שחשוב זה המועדון. אני לא מאוכזב מהגישה של ססק או של סמיר. שניהם התנהגו במקצועיות".

היהלום הבא: אלכס צ'מברליין בן ה-17 חתם בארסנל

בדרכו של דרוגבה: ז'רביניו הוא התקווה החדשה של ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully