וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום הבא: אלכס צ'מברליין בן ה-17 חתם בארסנל

ילד הפלא עזב את סאות'המפטון לטובת התותחנים, ששילמו עבור התענוג 12 מיליון ליש"ט. ונגר: "יש לו פוטנציאל עצום"

לאורך השנים, פיתחה לעצמה ארסנל מוניטין של מועדון שיודע לזהות כשרונות צעירים ולפתח אותם, אך לא ממש כזה שממהר להשקיע סכומי כסף גדולים בשחקני רכש מוכחים. הערב (שני) המשיכו התותחנים את דרך הפעולה הזו, כאשר הודיעו על החתמתו של אחד הכוכבים הצעירים הגדולים ביותר של הכדורגל האנגלי בשנים האחרונות: אלכס צ'מברליין בן ה-17. קשרה הנפלא של סאות'המפטון יגיע לאצטדיון האמירויות תמורת 12 מיליון ליש"ט, סכום ששבר את שיא ההעברות בליגת המשנה האנגלית.

"אנחנו מאושרים שאלכס החליט להצטרף אלינו", אמר ארסן ונגר. "הוא ילד מאוד מוכשר שיתרום לנו כישרון ויכולת התקפית. מדובר במוסר מצוין שמבין טוב מאוד את המשחק, וכל הזמן רוצה להיות שחקן קבוצתי. הוא היה מצוין בסאות'המפטון, ואנחנו מחכים לראות אותו מתקדם עוד יותר ומגשים את הפוטנציאל העצום שלו בארסנל".

היהלום עצמו, ששיחק בעונה שעברה 36 משחקים וכבש 9 שערים בליגת הראשונה, ונמנה בין היתר על סגל נבחרת אנגליה עד גיל 18, 19 ו-21, מאושר לא פחות. "ארסנל זהו מועדון פנטסטי ואני כבר לא יכול לחכות לשחק כדורגל ברמה הגבוהה ביותר", אמר צ'מברליין, שהולך בנעליו של תיאו וולקוט שעשה דרך דומה. "ארסן ונגר הוא מנג'ר נהדר, יש להם שחקנים מצוינים וסגנון התקפי. כל הדברים האלה גרמו לי לחתום כאן", סיכם ילד הפלא, שעבר בדיקות רפואיות וחתם בשורות התותחנים עד עונת 2013/14.

הכירו את אלכס צ'מברליין

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully