וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארסנל תמכור את נאסרי ופברגאס תמורת 60 מיליון יורו"

באנגליה מדווח שהמעבר של ססק לברצלונה נסגר תמורת 35 מיליון יורו. נאסרי לסיטי עבור 25 מיליון. השניים לא ישחקו בשבת

באנגליה מדווחים החל מליל אמש (רביעי) כי עסקת העברת ססק פברגאס לברצלונה על סף סיכום סופי. סביר להניח שגם בארסנל ינשמו לרווחה כשהמעבר יתבצע, אחרי שנתיים גדושות בשמועות ובמתחים ובהצהרות תקשורתיות, אך לעומת זאת, בשורות התותחנים יתאכזבו יותר לגלות שגם סמיר נאסרי צפוי לעזוב את המועדון בימים הקרובים למנצ'סטר סיטי.

"גארדיאן" מדווח כי ברצלונה תשלם לארסנל סכום ראשוני של 29 מיליון יורו, כשלאחר מכן תוסיף אלופת אירופה 6 מיליון יורו נוספים, וזאת בהתאם למספר הופעות שלו ותנאים נוספים שעדיין תחת דיון.

עוד טוען "גארדיאן" שפברגאס הסכים להוריד מדרישות השכר שלו, שבארסנל עמדו על 5 מיליון יורו לעונה, ויחתום לחמש שנים בברצלונה.

כידוע, בשבוע הבא פוגשת ארסנל את אודינזה במוקדמות ליגת האלופות. ונגר רשם את פברגאס למשחק, ואם הוא ישותף בו, הספרדי לא יוכל לשחק במדי בארסה בליגת האלופות. למרות שדי ברור שהמאמן לא צפוי לשתף את ססק במשחק, העובדה הזו רק מגבירה את הלחץ במועדונים לסגור את העסקה.

בשבת צפויה ארסנל לשחק מול ניוקאסל בפתיחת הליגה האנגלית, ומלבד פברגאס, מי שעוד עשוי לא לשחק בשורות התותחנים הוא סמיר נאסרי. אומנם ונגר הצהיר הקיץ שהוא מתעקש להשאיר את השחקן, וזאת אפילו אם יאבד אותו בחינם בקיץ הבא, כשחוזהו מסתיים.

אבל עתה מסתמן כי המאמן הצרפתי נסוג בו, לאחר שנאסרי סירב להאריך את חוזהו באיצטדיון האמירויות, וזאת מאחר שסיטי מציעה לו שכר כפול מזה שהוא מקבל בארסנל: 180 אלף ליש"ט לשבוע במקום 90 אלף. על פי הדיווחים, סיטי תשלם 25 מיליון ליש"ט עבור השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully