וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "נילחם עד הסוף על ססק פברגאס"

מאמן ברצלונה אישר כי אלופת אירופה תעביר הילוך בנסיון להשיב את קשר ארסנל, אך הודה: "החתמת חלוץ חשובה יותר"

במשך כל הקיץ הנוכחי ובחלקים גדולים של הקיץ שעבר, נראה היה כי ברצלונה קרובה מאוד להחתים את ססק פברגאס. באלופת אירופה מעולם לא הסתירו את רצונם הגדול להחזיר את הבן האובד הביתה, והיום (שלישי) הגיע תורו של מאמן הקטלאנים פפ גווארדיולה להסביר עד כמה קשרה הנפלא של ארסנל מוערך בקאמפ נואו. "נילחם עד הסוף כדי להשיג את ססק כי אנחנו מאמינים שהוא ישפר את הקבוצה והסגל שלנו", אמר גווארדיולה.

ברצלונה וארסנל מנהלות מגעים בשבועות האחרונים בנוגע להעברתו של הקשר לקטלניה, ועבור גווארדיולה, כבר מדובר בשינוי מרענן לעומת העונה שעברה. "השנה ארסנל הסכימה לדבר איתנו, ואנחנו עובדים על זה. ברצלונה הגישה הצעה, ארסנל החזירה אחת אחרת, ויש לנו עד ה-31 לאוגוסט לנסות ולהגיע לסיכום", אמר המאמן, שסופר קצת יותר מחודש עד תום מועד ההעברות בכדורגל האירופי.

סכום הכסף שישכנע את ארסן ונגר וראשי ארסנל לוותר על הקשר שעזב את ברצלונה ללונדון בגיל 16 עדיין לא ברור, אך בתקשורת הבריטית טוענים כי אלופת אירופה תציע כ-35 מיליון יורו עבור פברגאס. "יש לנו סכום כסף מסוים שמור בצד להעברה הזאת, אבל אם זה לא ייצא לפועל נשמור את הכסף למשהו אחר", אמר גווארדיולה.

עם זאת, בהמשך דבריו הודה גווארדיולה כי החתמת שחקן נוסף לחלק ההתקפי נמצאת בחשיבות עליונה עוד יותר עבור הקטלאנים. "אנחנו צריכים חלוץ. יש לנו יותר קשרים מחלוצים, בויאן וג'פרן רוצים לעזוב, כך שההתקפה חשובה יותר כרגע", אמר המאמן שמקווה לקבל סוף סוף את אלכסיס סאנצ'ס. בנושא הזה התבטא גם המנהל הספורטיבי של המועדון אנדוני זוביזרטה, שאמר: "על פי הבנתנו, העברת סאנצ'ס נמצאת בשלביה האחרונים, אבל אמרנו דברים דומים גם בשבוע שעבר".

עוד באותו נושא:
ארסנל דחתה את הצעת ברצלונה על סך 30 מיליון יורו
ססק פברגאס מרגיש שזה הולך לקרות: "אני רגוע ואופטימי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully