וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "אני רגוע ואופטימי"

למרות שהוא עדיין לא יודע היכן ישחק, כוכב ארסנל לא חושש שמעברו לבארסה ייפול: "אם זה יקרה, זה רק כי זה צריך לקרות"

העסקה שמתבשלת הכי הרבה זמן אבל עדיין ממאנת להסתיים היא העברתו של ססק פברגאס לברצלונה. למרות שהשחקן שגדל בברצלונה עדיין לא השלים את מעברו והמגעים מתנהלים כבר זמן רב, נראה שכוכבה של ארסנל לא מתרגש מהעניין. בראיון ל'אס' הוא מבהיר שהוא רגוע ואופטימי לגבי האפשרות שהוא יעבור הקיץ לאלופת אירופה.

על פי הדיווחים האחרונים, התותחנים סירבו להצעה בגובה 27 מיליון ליש"ט, אבל ברצלונה אמורה לשוב עם הצעה משופרת שבמסגרתה תציע שחקן נוסף תמורת הקשר. "אני רגוע ואופטימי", סיפר פברגאס בראיון. "אין לי מה להגיד ואין לי על מה לדבר. אם משהו יקרה, זה רק כי זה צריך לקרות".

המגעים לא מונעים מהקשר להכין את עצמו לתחילת העונה, אם בספרד או באנגליה, ואמר: "מבחינתי, התחלתי להיכנס לכושר וזה מה שאני צריך לעשות. אם שחקן נמצא בשוק ההעברות זה מכיוון שמועדון רוצה לרכוש אותו. אין לי בעיות".

כזכור, ארסנל סירבה בקיץ שעבר להצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט תמורת הקשר, אך סביר כי הקיץ היא לא תוכל לעמוד בדרכו של פברגאס, שכבר יותר מרמז על הרצון שלו לעבור לברצלונה. בדיווח אחר בספרד של תחנת רדיו ona fm דווח כי ברצלונה תשלים את צירופם של פברגאס וחלוצה של של אודינזה אלכסיס סאנצ'ז עד סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully