וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבו פאביצ'ביץ': "פנאתינייקוס הקבוצה הגדולה ביוון"

בלם מכבי תל אביב בטוח: "זו הגרלה קשה, אבל אנחנו יכולים להצליח". יצחק שום לתקשורת היוונית: "לפאו יש ממה לחשוש"

המפגש הפיקנטי בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, שני מועדונים יריבים שנפגשו עד כה רק על במגרש הכדורסל, יוצר ציפיות ולא מעט שאלות גם ביוון. אחרי שבשנה שעברה הדיחו הצהובים את אולימפיאקוס מאירופה והפכו ליקירי פנאתינייקוס בחודש אוגוסט, הפעם הירוקים חוששים מגורל דומה, נוכח פתיחת העונה החלשה שלהם.

התקשורת היוונית פנתה היום (שבת) לסאבו פאביצ'ביץ', בלם מכבי תל אביב שמכיר מצוין את הכדורגל היווני מימיו בקבאלה. "זו הגרלה קשה מאוד, אבל אני חושב שאנחנו יכולים להצליח", אמר השחקן. "פנאתינייקוס היא כבר לא אותה קבוצה שהייתה לפני שנתיים. כששיחקתי בקבאלה ניצחתי אותם פעמיים וסיימתי בתיקו במשחק השלישי. עדיין לא הפסדתי להם, ואני מקווה שזה לא יקרה גם הפעם.

"אם מוטי איווניר ישאל אותי, אני אגיד שפנאתינייקוס היא אחת הקבוצות הגדולות ביוון", השיב הבלם המונטנגרי כאשר נשאל לגבי הדיווח שיעביר למאמנו מהיכרותו עם היריבה. "יש לפאו ניסיון רב באירופה ושחקנים מסוכנים כמו קראגוניס וקצוראניס. פנאתינייקוס היא הקבוצה הגדולה ביוון, ואנחנו היום הקבוצה הטובה בישראל. יהיה לנו קשה, אבל הסיכוי קיים".

גם יצחק שום, מי שהוביל את פנאתינייקוס לדאבל בלתי נשכח ב-2003/4, התייחס למפגש ואמר לתקשורת היוונית: "מכבי היא ללא ספק הקבוצה הגדולה בישראל. הם התחילו את העונה בצורה מרשימה ואני חושב שיש להם סיכוי טוב לעבור, אבל אני לא יכול לדבר על אחוזים כי אני לא מכיר את הקבוצה של פנאתינייקוס העונה. בכל מקרה, לפאו יש ממה לחשוש".

שום נשאל לגבי שחקני המפתח של מכבי ואמר: "קשה לבחור מישהו מסוים. יש למכבי הרבה שחקנים צעירים וטובים שיכולים לגרום נזק, וחוץ מהם יש את רוברטו קולאוטי וברק יצחקי שהם שמות יותר מוכרים. האוהדים יוצרים אווירה מאוד חמה בבית ולא יהיה לפנאתינייקוס קל להשיג תוצאה טובה בישראל".

הכירו את יריבת מכבי תל אביב - פנאתינייקוס

פנאתינייקוס לא מקלה ראש במכבי תל אביב

מכבי תל אביב חולקת גורל משותף עם ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully