וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב בישל בניצחון ברוז'

הקשר פתח נהדר את העונה בבלגיה, קבוצתו הביסה 0:5 את ווסטרלו. 84 דקות לחמד בתיקו של מאיורקה במשחק הכנה

קלאב ברוז' עמוסת הציפיות פתחה הערב (ראשון) את העונה שלה בבלגיה, כשהביסה במגרשה הביתי 0:5 את ווסטרלו. ליאור רפאלוב, שחקן העונה החולפת בליגת העל, רשם 90 דקות בהרכב הקבוצה המארחת, הציג יכולת מצוינת בחגיגת השערים במחצית השנייה והיה חתום על בישול השער השני.

רק בדקה ה-51 הצליחה ברוז' סוף כל סוף לכבוש, כשביורן ולמינקס ניצל טעות בהגנת האורחים, אם כי השער נרשם כעצמי של ואוטר קורטסיינס. השער שחרר את שחקני ברוז', וכמה דקות לאחר מכן היה רפאלוב קרוב לחגוג שער בכורה משלו, אלא שהכדור שלו הורחק מקו השער על ידי מגן יריב.

בדקה ה-59 סידר רפאלוב לאקס ברצלונה ויקטור ואסקס שער קל, וארבע דקות לאחר מכן נותרה ווסטרלו ב-10 שחקנים. המשחק הפך קל יותר מבחינת המארחים, כשוואדיס אוג'יג'ה אופו נעץ את השלישי בדקה ה-69 מבישול של ואסקס, המחליף תומא מונייה כבש בדקה ה-81 והבלם ריאן דונק חתם שלוש דקות לסיום.

מאיורקה סגרה היום את מחנה האימונים שלה בהולנד, כשסיימה ב-2:2 את משחקה מול כרונינגן המקומית. דודו אוואט שוב לא שיחק בגלל פציעה, והמאמן מיכאל לאודרופ העלה את השוער השלישי תומאו פונס. תומר חמד, החלוץ היחיד שנותר בסגל אחרי הפרידה מפייר וובו שעבר לטורקיה, פתח כמובן בהרכב והוחלף בדקה ה-84.

מאיורקה מתכננת לצרף לפחות חלוץ אחד עד סיום חלון ההעברות, אך מצבה הכלכלי לא מאפשר לה להוציא מזומנים והיא תנסה לעשות זאת בהעברה חופשית. בינתיים היא נאלצת להסתדר עם מה שיש, וזה לא הספיק לניצחון שני בהכנה. בדקה הרביעית אמיליו אנסואה קיבל כדור מסרחיו טחרה והקשית מעל השוער כדי להעלות את מאיורקה ליתרון, אבל בדקה ה-13 הצליחו ההולנדים להשוות. חמד הגיע למצב טוב בדקה ה-20 ולא כבש, אך בסך הכל היה מעורב בכמה מהלכים במשחק הטוב ביותר של מאיורקה עד כה. רבע שעה לסיום העלה ויקטור את מאיורקה ל-1:2, אלא שכרונינגן קיבלה פנדל ואיזנה חמש דקות לסיום.

* עידן שריקי לא נכלל בסגל של גורניק זאבז'ה, שסיימה ב-1:1 מול שלאסק ורוצלאב במחזור הפתיחה בפולין.

* משחקה של לגיה ורשה, קבוצתו של משה אוחיון, מול זגלבי לובין במחזור הראשון בפולין, נדחה בגלל גשם כבד ותנאי מגרש קשים.

(עדכון ראשון: 17:28)

ברדה פתח את העונה עם שער בניצחון גנק

חמד הגיע למאיורקה בסיטואציה אידיאלית מבחינתו

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully