וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערים לאליניב ברדה ודודו ביטון

חלוץ גנק כבש ב-1:3 על בירסחוט, מלול סחט פנדל לקבוצתו. גם דיין פתח. שער שוויון דרמטי לביטון ב-1:1 של ויסלה בלודז'

שישה משבעת הנציגים הישראלים בבלגיה פתחו הערב (שבת) את העונה. במוקד, האלופה גנק גברה במגרשה 1:3 על בירסחוט. אליניב ברדה (90 דקות) פתח בהרכב ונגח את השער השני של קבוצתו בדקה ה-31 וחמש דקות לאחר מכן הפציץ דייויד הוברט את השלישי. דניאל טוזר ההונגרי פתח את מסכת השערים אחרי 20 דקות.

דור מלול (עם החולצה מספר 31) סחט פנדל עבור קבוצתו בדקה ה-74 לאחר שהוכשל ברחבה על ידי דניאל פודיל. גארי קאגלמכר דייק מהנקודה וקבע 3:1. גם רועי דיין (עם החולצה מספר 29) ערך בכורה בהרכב בירסחוט. החלוץ הוחלף בדקה ה-69 בעוד מלול השלים 90 דקות.

גנט פתחה עונה עם הפסד ביתי מאכזב 1:0 מול סרקל ברוז'. אולג יאכטצ'וק כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-80 שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בדקה ה-85, אבל לא עזר

רמי גרשון, שסוחב עונש הרחקה מהעונה שעברה, לא נכלל בסכל קורטרייק שפתחה את העונה עם 1:1 ביתי מול ליארסה. לירוי צעירי לא שותף בניצחון הביתי 1:2 של מכלן על סנט טרוידן.

פולין: שער שוויון דרמטי לדודו ביטון

אלופת פולין ויסלה קרקוב עושה עד כה חיל במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, אבל בליגה זה הלך יותר קשה. ויסלה עמדה בפני הפסד במחזור הראשון, אבל שער שוויון דרמטי של המחליף דודו ביטון קבע 1:1 במשחק החוץ מול ווידז'ב לודז'.

מאור מליקסון פתח כמובן בהרכב ובעיטה שלו שפשפה את המשקוף בדקה ה-58. הקשר הוחלף בדקה ה-69 במסגרת חילוף כפול בו נכנס גם דודו ביטון למשחק. החלוץ רשם שני איומים על שער המארחת ושלוש דקות בתוך תוספת כבש את השער שהציל נקודה לאלופה. ביטון הגיע לכדור שנגח לעברו רפאל בוגוסקי ושלח אותו פנימה מתוך הרחבה. המחליף של לודז', פז'מיסלב אוזיבאלה, נכנס בדקה ה-66 וכבש שער היתרון רבע שעה לסיום.

שאר הנציגים הישראלים בפולין ייכנסו לפעולה ביום ראשון. משה אוחיון ולגיה ורשה יארחו את זגלבי לובין בעוד עידן שריקי וגורניק זאבז'ה יתארחו אצל וורוצלאב.

* ביברס נאתכו רשם 90 דקות במדי רובין קאזאן, שהובסה 3:0 בבית לאנאז'י מחצ'קלה. מחאץ' גאדז'ייב העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-51, אלכסנדר פרודניקוב כבש את השני בדקה ה-66 ומבראק בוסופה חתם את התוצאה בפנדל מוצלח בדקה ה-90. בעקבות ההפסד נותרה קאזאן, שספגה הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים, במקום הרביעי עם 30 נקודות, אך לאנז'י יש עכשיו מספר נקודות זהה.

* זאב חיימוביץ' נכלל בסגל טרק גרוזני במשחק הניצחון שלה על טום טומסק 0:1 במסגרת המחזור ה-18 בליגה הרוסית, אבל לא שותף. הבלם הישראלי ראה מהספסל את שמיל אסילדרוב כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-50 ומעניק לקבוצתו שלוש נקודות. טרק מדורגת במקום ה-10 מתוך 16.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully