וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: "סטיבן ג'רארד הפצוע ייעדר חודשיים"

דיווחים באנגליה טוענים כי הקשר יחמיץ את החודשיים הראשונים של העונה. פרגוסון על סניידר: "יונייטד לא תצרף עוד שחקנים"

אוהדי ליברפול העבירו עוד פגרה אופטימית, עם מסע רכש מעודד ואנרגיות חיוביות מצד המנג'ר קני דלגליש, אבל לפי דיווחים באנגליה, האדומים ספגו מכה כואבת.

"מירור" טוען כי קשר הקבוצה והקפטן סטיבן ג'רארד, 31, צפוי להחמיץ את החודשיים הראשונים של העונה בעקבות פציעה במפשעה. ליברפול אומנם צירפה בקיץ את הקשרים צ'רלי אדם (מבלקפול) וג'ורדן הנדרסון (מסנדרלנד), אך ספק אם יוכלו למלא את חסרונו של ג'רארד. גם הקשר אלברטו אקווילאני, שחזר לקבוצה מהשאלה ביובנטוס, קרוב למעבר לפיורנטינה.

ווין רוני: "השנה ליברפול תוכל לקחת אליפות"
ליברפול: גם השוער דוני חתם בקבוצה

מנצ'סטר יונייטד: לא צריכים את סניידר או נאסרי

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון טוען שהקבוצה סיימה את מסע הרכש שלה לקיץ הקרוב, ושהאדומים לא מחפשים מחליף בקישור לפול סקולס.

כידוע, יונייטד די התפרעוו הקיץ וכבר צירפו בין השאר את אשלי יאנג ואת דויד דה חאה, אבל הדיווחים דיברו על רכישה אפשרית גם של ווסלי סניידר מאינטר או של סמיר נאסרי מארסנל. פרגוסון מכחיש את הדברים.

"אנחנו תמיד מחפשים שחקנים טובים ואיכותיים", אמר פרגוסון, "אבל נתחיל את העונה עם השחקנים שיש לנו, ואני מאוד מרוצה מזה. אנחנו לא מחפשים שחקנים חדשים כרגע, אנחנו מחפשים קומבינציות חדשות בקישור עם השחקנים שנמצאים כרגע במועדון".

פרגוסון התייחס למצבו של קרלוס טבס, והגיב לטענות נגד יונייטד על כך ששחררו אותו ב-25 מיליון ליש"ט אחרי שנתיים במועדון, כשכיום שוויו האמיר.

"טבז אמר לנו שהוא הולך לשחק רק עוד ארבע שנים", גילה המאמן, "אם הייתי מחתים אותו על חוזה ארוך טווח, לא הייתי מרוויח מהמכירה שלו. אני בטוח שאינטר לא תשלם עבורו 45 מיליון יורו, במיוחד כשהוא רוצה כל הזמן לחזור לארגנטינה למשפחה שלו. יכול להיות שהוא יישאר בסיטי".

* נייג'ל דה יונג עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי, לאחר שהמו"מ על הארכת חוזהו נתקל בקשיים.

מנצ'סטר יונייטד גברה 1:3 על שיקגו פייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully