וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: דוני חתם בקבוצה

השוער הפך להחתמה הרביעית של המועדון הקיץ. המנהל הספורטיבי: "אנו מקבלים שוער מנוסה שרגיל להתמודד עם לחץ"

ליברפול ממשיכה לבנות את הסגל שיוביל אותה בעונה הקרובה, ואחרי שמוקדם יותר השבוע הרדס החתימו את סטיוארט דאונינג, שעזב את אסטון וילה, היום (שישי) הושלמה רשמית עסקת העברתו של השוער הברזילאי של רומא, דוני בן ה-31.

דוני, שניהל מגעים עם ליברפול לגבי הצטרפותו, עבר את הבדיקות הרפואיות באנפילד ובכך הפך לרכש הרביעי הקיץ של קני דלגליש, שכבר הספיק לצרף את צ'רלי אדם, ג'ורדן אנדרסון ודאונינג עצמו. עם הצטרפותו, דוני בוודאי יצליח להלחיץ את פפה ריינה, ששמו עלה גם כמועמד לעזוב במידה ויגיע שוער אחר לקבוצה.

המנהל הספורטיבי של הקבוצה, דמיאן קומולי, סיפר לאחר צירופו של דוני: "אנחנו מרוצים מהחתמת דוני. זו עמדה שהרגשנו שהיה צריך לחזק מכיוון שזה מאפשר לשוערים הצעירים שלנו לעבור בהשאלה ולצבור ניסיון בשלב מסוים במהלך העונה, שהינו קריטי להתפתחות שלהם. אנחנו מקבלים שוער מנוסה מאוד שרגיל להתמודד עם לחץ של משחקים גדולים ומשחקים בינלאומיים עם ברזיל. היה לו סיום עונה טוב עם רומא, ואנחנו מרוצים".

דוני החל את הקריירה שלו בברזיל בקבוצת קרוזיירו לפני שעזב אותה לטובת חובנטוד, שבשורותיה הוא שיחק מספר חודשים בודדים עד המעבר לאיטליה עת הצטרף לרומא. לברזילאי יש 179 הופעות באיטליה בה שיחק בשש השנים האחרונות. במהלך התקופה הזו הוא זכה פעמיים בגביע האיטלקי. כמו כן, דוני ייצג את ברזיל עשר פעמים והיה חלק מהסגל שזכה בקופה אמריקה לפני ארבע שנים.

דלגליש: "העובדה שאנחנו לא באירופה תשחק לטובתנו"

ליברפול ניצחה את גואנדונג 3:4 במשחק קדם עונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully