וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול וארסנל ניצחו בפתיחת קדם העונה

השחקנים של דלגליש הסתבכו מול גואנדונג הסינית, אבל ניצחו 3:4. ארסנל, ללא ססק פברגאס, הביסה 0:4 את כוכבי מלזיה

עוד קצת יותר מחודש תצא הפרמיירליג לדרך, ומי שהחלו היום (רביעי) רשמית את משחקי ההכנה לקראת העונה שבפתח הן ליברפול וארסנל, שיכולות להיות מרוצות מהפתיחה החיובית שלהן. ליברפול ששוהה בסין ומקווה לעונה טובה יותר מאשתקד ניצחה בקושי 3:4 את גואנדונג המקומית.

שני שערים מהירים של כריסטיאן פולסן (19) ודויד אנגוג (21) סידרו לליברפול יתרון 0:2, אבל ריקרדו צימק לטובת הסינים. קונור קודי הצעיר של ליברפול היה חתום על השלישי של הרדס בדקה ה-72 ואנדי קארול היה משוכנע שהוא סוגר את הסיפור עם הרביעי חמש דקות לסיום. אלא שאז ההגנה של ליברפול ספגה שני שערים של לו לין ויין הונגבו, שהשאירו טעם חמוץ בפה של קני דלגליש.

אצל ארסנל הפתיחה הייתה הרבה יותר חלקה עם 0:4 על נבחרת כוכבים מלזית, שלא הצליחה להקשות על התותחנים, שנמצאים בסבב משחקים באסיה. ארון רמזי היה חתום על השער הראשון כבר אחרי חמש דקות אחרי שהוא הבקיע מהנקודה הלבנה בעקבות עבירה שנעשתה על ג'ק ווילשייר.

תיאו וולקוט הכפיל לפני ההפסקה אחרי שהמשיך כדור מצוין של ארון רמזי ובעט פנימה. קרלוס ולה המקסיקני, שאמור היה להימכר הקיץ, כבש את השלישי שעה בתוך המשחק עם בעיטה מקרוב. תומאס רוזיצקי חתם את הסיפור בדקה ה-90. המשחק הבא של ונגר ושחקניו יהיה בשבת נגד הנגז'ו גרינטאון, אף היא יריבה סינית.

מי שלא נמצא עם ארסנל הוא ססק פברגאס הפצוע, שמחכה בלונדון לסיום המשא ומתן להעברתו לברצלונה, הקבוצה אותה עזב בגיל 16. "דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא סובל כי הוא רוצה להגיע אלינו", גילה כוכב ברצלונה, צ'אבי. "הוא עשה הכל בשביל להגיע ורוצה שארסנל תיתן לו ללכת".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully