וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "העובדה שאנחנו לא באירופה תשחק לטובתנו"

למרות זאת, מנג'ר ליברפול מודה שזה לא מצב אופטימלי: "היינו מעדיפים להיות בליגת האלופות מאשר לא לשחק שם"

מנג'ר ליברפול קני דלגליש אמר היום (שישי) לתקשורת הבריטית שלקבוצתו יש יתרון על שאר המתחרות בצמרת האנגלית - העובדה שהאדומים לא משחקים במפעל אירופאי: "היינו מעדיפים להיות בליגת האלופות מאשר לא לשחק שם, ונכון שזו שנה ראשונה אחרי הרבה מאד זמן שאנחנו לא נשחק באירופה, אבל יש סיכוי שהדבר ישחק לטובתנו, בגלל שיהיו לנו פחות משחקים לשחק, ולשחקנים שלנו תהיה יותר מנוחה".

ליברפול ניצחה את גואנדונג 3:4 במשחק קדם עונה

דלגליש דיבר גם על אוהדי ליברפול והבטיח ששחקני הקבוצה יהיו מחוייבים באופן מלא למועדון בעונה הקרובה: "אנחנו יכולים להבטיח לכל אחד מהאוהדים שניתן הכל בשביל המועדון, וזה בעצם כל מה שאנחנו יכולים לעשות, לתת את המיטב שלנו". בנוגע לקושי שבמשרת אימון של מועדון גדול כמו ליברפול, סיפר המאמן, שחזר לאנפילד בינואר השנה: "לאמן בליברפול זה יותר כבוד ממעמסה. הציפיות נמצאות שם, אבל צריך לעמוד בהן, להסתדר איתן וגם האוהדים שלנו צריכים להבין אותנו. אנחנו יודעים שהם מכבדים אותנו, ומקווים להצליח בעיקר עבורם".

ליברפול התחזקה משמעותית בקיץ ורכשה בשבועות האחרונים את ג'ורדן הנדרסון מסנדרלנד, את הקשר הסקוטי צ'רלי אדאם מבלאקפול. אליהם הצטרף השבוע סטיוארט דאונינג מאסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully