וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודיעה: הגענו לסיכום על רכישת צ'רלי אדם

קשר בלקפול בעונה החולפת יעבור בדיקות רפואיות ויסכם את תנאיו במייטי רדס. האדומים צפויים לשלם 7.5 מיליון ליש"ט

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

אחרי שרדפו אחריו כבר מינואר, אך לא הצליחו לצרף אותו, היום (רביעי) הושלמה סוף סוף עסקת העברתו של צ'רלי אדם מבלקפול לליברפול. הקשר בן ה-25, שהצטרף לבלקפול ב-2009 מריינג'רס וירד איתה בתום העונה החולפת לליגת המשנה, חתם באנפילד לאחר שגם אסטון וילה וטוטנהאם חשקו בשירותיו. על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, תעביר ליברפול סכום של כ-7.5 מיליון ליש"ט תמורת הסקוטי.

האתר הרשמי של ליברפול אישר את הפרסומים בתקשורת הבריטית כשכתב: "מועדון הכדורגל של ליברפול אישר היום שהגענו להסכם עם בלקפול על רכישתו של צ'רלי אדם. השחקן יעבור בדיקות רפואיות במרסיסייד ולאחר מכן יסכם את כל פרטיו האישיים בקבוצה".

אדם, קפטן בלקפול בעונה החולפת, רשם עונה מצוינת על אף המצב הקשה של קבוצתו, כבש 12 שערים ובישל שמונה נוספים. לאחר מכן משך את תשומת ליבם של רבים מהמועדונים הגדולים באנגליה, כשליברפול הייתה זו שזכתה בשירותיו. כזכור, האדומים צירפו בינואר את לואיס סוארס ואנדי קארול ובקיץ את ג'ורדן הנדרסון מסנדרלנד, כך שאדם יהפוך לרכש המשמעותי הרביעי בתקופת קני דלגליש.

חדשות נוספות שהגיעו מליברפול היום נוגעת למגן הקבוצה, גלן ג'ונסון. המועדון לא פירסם את אורך החוזה החדש של המגן האנגלי הבינלאומי בן ה-26, שהצטרף לאדומים לפני שנתיים מפורטסמות. המנהל המקצועי של ליברפול אמר: "אנחנו נרגשים. היינו בשיחות במשך כמה שבועות, אבל היה קל להגיע לסיכום כי אנחנו רצינו שהוא יישאר והוא רצה להמשיך בקבוצה. אנחנו מאושרים מאוד שגלן ג'ונסון נשאר בליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully