וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "ליברפול בהחלט יכולה לזכות באליפות השנה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד התרשם מהרכש של דלגליש: "הם יילחמו יותר מתמיד". על השדים האדומים: "חדר ההלבשה צעיר פתאום"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד ווין רוני מאמין שליברפול, שלא מפסיקה לאכזב בשנים האחרונות, יכולה להוות איום אמיתי על תואר האליפות העונה. החלוץ האנגלי הבינלאומי, שכבש שלושער במשחק של השדים האדומים במשחק אימון בארצות הברית השבוע, התרשם מאוד מהרכש שביצעו באנפילד, שם הוציאו כ-50 מיליון ליש"ט על רכישתם של ג'ורדן הנדרסון, סטיוארט דאונינג, צ'רלי אדם ודוני, שחברו לאנדי קארול ולואיס סוארדס, שהצטרפו למייטי רדס בינואר.

למרות זאת, קני דלגליש עדיין מעוניין בחיזוק נוסף. דבר שלדעתו של רוני הופך את ליברפול למועמדת אמיתית לזכות באליפות ראשונה מאז הפכה הליגה האנגלית לפרמיירליג. "אני חושב שהם יכולים לקרוא עלינו תיגר הפעם", אמר החלוץ, "הם ביצעו כמה רכישות ממש טובות של שחקנים בריטים ואני משוכנע שתחת קני דלגליש הם ינסו ויילחמו חזק יותר מאי פעם. הם בטח משוכנעים שיוכלו לזכות באליפות".

רוני גם לא מזלזל ביריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי: "יש להם הרבה שחקנים טובים עכשיו והם ביצעו התקדמות משמעותית לקראת תום העונה שעברה. האתגרים הכי גדולים שלנו במנצ'סטר יונייטד יהיו צ'לסי, ארסנל, ליברפול וסיטי. אני חושב שאחת מהן יכולה לגזול מאיתנו את התואר".

רוני, שרק באוקטובר שעבר איים לעזוב את השדים האדומים, נשמע מרוצה מאוד מהרכש שביצע סר אלכס פרגוסון, שצירף את אשלי יאנג, דויד דה חאה ופיל ג'ונס. "ביצענו הרבה שינויים בקיץ", אמר רוני, "כשמסתכלים על חדר ההלבשה עכשיו, רואים פתאום אנשים הרבה יותר צעירים. אבל המנג'ר מביא תמיד שחקנים שעדיין לא זכו באליפויות ולכן הם רעבים מאוד לזכות בתארים".

דייויד בקהאם מתרשם קצת פחות ממנצ'סטר סיטי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully