וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:7 את סיאטל סאונדרס

שחקניו של פרגוסון פירקו את היריבה מה-MLS, ווין רוני ששיחק רק מחצית הבקיע שלושער. אואן, דיוף, פארק ואוברטן השלימו

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בהכנות שלה לקראת תחילת הפרמיירליג בעוד כשלושה שבועות, ונראה שלפחות מול סיאטל סאונדרס מה-MLS, הקבוצה של אלכס פרגוסון מסתדרת היטב. יונייטד הביסה הלילה (בין רביעי לחמישי) 0:7 את היריבה האמריקאית במסגרת מסע המשחקים של האלופה האנגלית בארצות הברית, במשחק שהיה חד צדדי לחלוטין כשמעל כולם כיכב ווין רוני, שסיים עם שלושער אחרי שנכנס במחצית במקום מייקל אואן.

הבשורה הפחות טובה מהמשחק היא פציעתו של ריו פרדיננד בברכו, אבל הבלם השלים 90 דקות. דימיטאר ברבאטוב לא שיחק בגלל פציעה, ופרגוסון פתח בהרכב דומה לזה שניצח לפני שבוע את ניו אינגלנד רבולושן האמריקאית (1:4).

השער הראשון של האלופה האנגלית הגיע 15 דקות מהפתיחה כאשר אואן הבקיע את שערו השני בשני משחקים עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של פטריס אברה. מאמה בירם דיוף הכפיל את התוצאה ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה אחרי שקיבל מצוין מנאני והבקיע. שתי דקות לאחר מכן, רוני הצטרף לחגיגה וצירף שער שני בדקה ה-69 אחרי שקיבל כדור מג'י-סונג פארק, וניצל את העובדה כי לא נשמר כדי לכבוש את הרביעי של יונייטד.

שתי דקות לאחר מכן פארק קיבל את הפרגון מגבריאל אוברטן והעלה את יונייטד ל-0:5, אבל ההתפרקות של סיאטל המשיכה בדקות הבאות, כשאוברטן מצא את רוני חופשי בדקה ה-71 ואוברטן עצמו השלים את הסיפור שתי דקות לסיום עם שער משלו. כעת יונייטד תמריא לשיקגו לקראת משחקה בשבת עם שיקגו פייר (בה משחק הישראלי אור ברוך). לאחר מכן יפגשו שחקניו של פרגוסון את כוכבי ה-MLS בניו ג'רזי, כשמסע טרום העונה יינעל נגד ברצלונה במשחק שייערך בוושינגטון.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully