וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את פילדלפיה יוניון

שחקניו של מוריניו התקשו מול מוליכת ה-MLS. יונייטד גברה 1:3 על שיקגו פייר, יובנטוס הפסידה 2:1 לספורטינג ליסבון בטורונטו

כמה מהגדולות של אירופה המשיכו גם הלילה (בין שבת לראשון) להתכונן לעונה החדשה במסע משחקי האימון שלהן בצפון אמריקה. ריאל מדריד, ששייטה עד כמה בהכנותיה, פגשה את מוליכת ה-MLS, פילדלפיה יוניון, וחילצה ניצחון 1:2 בעיר אחוות האחים בתנאי שרב כבד.

שחקניו של ז'וזה מוריניו עלו ליתרון כבר בדקה השנייה משער של חוסה קאייחון, הרכש מאספניול. בדקה ה-11 הכפיל מסוט אוזיל את התוצאה אחרי בישול של קארים בנזמה. עד סיום המשחק לא הצליחו הבלאנקוס למצוא את הרשת, למרות כניסתו של כריסטיאנו רונאלדו במחצית, והמקומיים אף התכבדו בשער מצמק של מייקל פרפאן בדקה ה-80, ולא היו רחוקים משוויון דרמטי בשניות הסיום, אך השוער המחליף חסוס פרננדס עצר ניסיון מסוכן של ג'ק מקינרני.

מנצ'סטר יונייטד נשארה מושלמת גם היא במשחקי ההכנה כשגברה 1:3 על שיקגו פייר בסולג'רס פילד. האמריקאים עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-13 כשקורי גיבס הכניע בנגיחה את דויד דה חאה, שרשם בכורה בשער השדים האדומים. במחצית השנייה הפכו ווין רוני (66), רפאל (75) ונאני (82) את הקערה. אור ברוך, הקשר הישראלי של שיקגו, נכנס במחצית.

יובנטוס, שהתאמנה בשבועיים האחרונים בפילדלפיה, ערכה את משחק האימון הראשון שלה הקיץ בטורונטו מול ספורטינג ליסבון, והפסידה 2:1 בבכורה של מאמנה החדש אנטוניו קונטה. יאניק דיאלו כבש צמד לפורטוגלים בדקות 13 ו-36, ואלסנדרו דל פיירו הבלתי נגמר רק צימק לגברת הזקנה בדקה ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully