וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק שארפ: "לא רציתי עונת פרישה, העדפתי לחתוך"

21.7.2011 / 22:22

שחקנה של מכבי ת"א שופך אור על פרישתו, ונרגש לקראת תפקידו החדש על הקווים: "כבוד גדול, בלאט הוא מאמן ענק"

לא מעט שחקנים, מאמנים ואנשים שקשורים לעולם הכדורסל התאחדו אתמול בקולם במטרה להרעיף שבחים ואהבה על דרק שארפ, שהודיע על פרישה מכדורסל, ויעבור לתפקיד עוזר מאמן שני במכבי תל אביב. שארפ סיים 15 שנים מוצלחות מאוד במדי מכבי תל אביב, בהן זכה בעשרות תארים, ביניהם שלושה תארים אירופאים, כיהן כקפטן הקבוצה בחמש העונות האחרונות, והפך לאחד השחקנים האהובים בהיסטוריה של המאמן בצהוב. עכשיו, אחרי שכולם אמרו את דבריהם, מגיע תורו של הכוכב האמיתי לדבר, לראשונה מאז הודיע על פרישה.

"לא באמת פרשתי", אמר שארפ מביתו שבטמפה, פלורידה. "אני ממשיך במכבי תל אביב באופן חלק וטבעי ואמשיך לתת לה הכל. אני עומד לעשות את כל אותם הדברים שעשיתי, רק בלי לקלוע שלשות. ידעתי שהיום הזה יגיע. אף פעם לא דמיינתי אותו או חשבתי עליו, אבל היה ברור שמתישהו זה יגיע. אני גאה שהצלחתי להיות השחקן המבוגר ביותר אי פעם שלבש את הגופיה הצהובה. עכשיו פשוט צריך להמשיך הלאה, לצעוד קדימה, אני רואה את האור וצועד לעברו. עשיתי המון בתור שחקן, הגעתי להישגים שמעולם לא חלמתי עליהם, ועכשיו זה הזמן לפנות את הבמה לצעירים, לתת להם לשאת את הלפיד, ויש לנו המון שחקנים מוכשרים שיכולים לעשות זאת".

שארפ המשיך ואמר: "אני רוצה לספר לכולם שאני מגיע בחודש הבא בדיוק אותו דריק שארפ. עם אותו החיוך, עם אותה אש שבוערת בי לעבוד, לתרום, להנהיג ולנצח. אעשה הכל לגעת בשחקנים שלנו, בלב שלהם, בראש שלהם, אלמד אותם מה זו הרוח של מכבי ולא אוותר להם". שארפ אף התייחס לאפשרות שהעולתה בתום העונה האחרונה, שישחק עונת נוספת ואז יפרוש: "לא רציתי לשחק שנת פרישה, לא רציתי למשוך את זה. זה מושך יותר מדי תשומת לב, מפריע לקבוצה, מכביד על המאמנים. פשוט העדפתי לחתוך עכשיו ולהתחיל בכל הכוח את קריירת האימון. היום הזה, שאני פושט את מדי המשחק, הגיע, וטוב שקרה בצורה הזאת. אני שמח".

על תפקידו החדש במועדון אמר שארפ: "אני נרגש, מאוד נרגש. אני להוט כבר להתחיל במשימה. זהו כבוד גדול עבורי להתחיל את קריירת האימון בבית שלי, במשפחה שלי - במכבי תל אביב. אני גאה, ורוצה להודות לדיויד בלאט ולהנהלה על ההזדמנות שנתנו לי ועל האמון הגדול. בלאט הוא מאמן ענק, לעונג לי לעבוד לצידו ויש לי המון מה ללמוד ממנו. לסיום אני רוצה להודות לאוהדים. הם אלה שתמיד תמכו בי, לכל אורך הדרך המשותפת והמדהימה שלנו. תמיד שיחקתי עבורם ונתתי את הלב והנשמה שלי, וזה בדיוק מה שאמשיך לעשות, פשוט בבגדים אחרים. אני כאן בשביל האוהדים הנפלאים האלה ואתן להם ולקבוצה את כל כולי. יאללה מכבי".

בלאט, שיעבוד עם שארפ כבר מהשבועות הקרובים, אמר על התוספת החדשה של הצוות המקצועי: "אנחנו מאבדים שחקן גדול אבל מרוויחים דמות דומיננטית עם פוטנציאל אדיר לאימון. לשמחתי הרבה ולשמחת כל הצוות במכבי, אנחנו ממשיכים לעבוד עם דריק שארפ וליהנות מאחד האנשים הכי מדהימים שהכדורסל בארץ ובאירופה אי פעם ידע".

עולם הכדורסל הישראלי מבכה את פרישתו של דרק שארפ

ארז מיכאלי על האישיות המיוחדת של דרק שארפ

איך הפך שארפ לאחד מסמליה הגדולים של מכבי ת"א?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully